ylipainoinen kumppani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja overweightman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

overweightman

Vieras
olen seurustellut miehen kanssa 1kk...aluksi hänen ylipainonsa (n.20kg) ei haitannut, eonhan hän pitkä mies. ajattelin että hän alkaisi kanssani kuntoilemaan ja alussa vaikutti että, hän söi aika vähänkin eikä herkuttelut mutta nyt on tainnut syy löytyä tuohon ylipainoonkin.....
aamupalaksi hän saattaa syödä 6-9 leipää joiden päällä meetwurstia ja cheddarjuustoa....mehuja juo litratolkuja, samoin limuja. siinä välissä kun ei syö ruokaa, syö hän ateriankorvauspatukoita..ei mitään nutrilettejä, vaan proteiini / kuntopatukoita. ruokamäärät on käsittämättömiä, enkä saa häntä liikkumaan. olen koittanut puhua asiasta ja siitä kuinka itsestään pitäisi pitää huolta muttei ukko tajua.
kaikki asiat ovat alkaneet ärsyttää hänessä...ihan kaikki. viihdyn paremmin yksin nyt, kuin hänen seurassaan...on ikävä myöntää että jos hän olisi paremmassa kunnossa niin hän kiinnostaisikin enemmän. itse olen kuitenkin urheilullinen ja elän terveellisesti.
minulla ei ole edes tunteita enään häntä kohtaan, pelkkää ärsyyntyvyyttä ja ällöttävyyttä..miksi joku pilaa oman terveytensä noin...syö jatkuvasti, rasvaista ja epäterveellistä ruokaa, eikä liiku...ja sitten olettaa että on vetovoimainen.
ne asiat mihin hänessä ihastuin , ärsyttävät minua. minua ällöttää katsoa koko ukkoa eikä seksiäkään tee mieli.
haluan jättää hänet mutta sanonko suoraan syyn? "elän liian epäterveellisesti ja mielestäni olet ylipainoinen, ja se häiritsee minua..." mies on herkkä ja itkee heposti ja tämän vastaanottaminen on vaikeaa minulle...en kuitenkaan näe järkeä tässä, koska ajattelen näin miehestä..

Alkuperäinen kirjoittaja overweightman:
kaikki asiat ovat alkaneet ärsyttää hänessä...ihan kaikki. viihdyn paremmin yksin nyt, kuin hänen seurassaan....

Tämä kertoo tarpeeksi. Välit poikki nyt heti eikä hetken päästä. Ei ole miestä kohtaan oikein viivytellä.

olen koittanut vihjailla asioista ja aloittanut itsekkin muka dieetin...mutta ei tajua ukko sitäkään. itse on normaalipainoinen, mutta siitä huolimatta ihan miehen takia koitan pistää itseänikin tiukoille mutta ei...ei se tajua.

Kerro vain syyksi jotain hienotunteista mutta jämäkkää, että tunnet näin, mutta älä mainitse ylipainoa. Voithan kunnioittavasti koettaa vihjata, että haluaisit hänen pitävätän huolta kunnostaan itsensä ja terveyden takia, mutta luulen että loukkaat silloinkin.

Varmasti vastenmielistä katsella toisen porsastelua ja lihomista. Eihän toista voi pakottaa liikkumaan tai laihtumaan, vaan jokaisen on tehtävä päätös elämänmuutoksesta itse. Vaikuttaa siltä, ettei miestäsi normaali ruokavalio ja eläminen kiinnosta. Anna potku perseelle, löytyy niitä parempiakin, joiden käytös ei ällötä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies painaa varmasti yli 100kg...olen huolissani siitä kovin paljon mitä hän tekee terveydelleen noilla rasva ja sokeri määrillä...

Mutta eipä sitä voi vartioida, mitä toinen aikuinen ihminen laittaa suuhunsa. Tuollainenhan ahmii vielä salaa, jos alkaa kyttäämään.

pelkään pahoin että mies alkaa itkeä perääni...mutta kuintekin, pidän itsestäni huolta jotta voin näyttää toisenkin silmissä hyvältä...mutta odotan sitä myös toiselta. en tajunnut että toisen paino, syvällisenä ihmisenä vaikuttaa näin paljon..mutta kyllä se vaan niin on...:/

Jep, parempi laittaa seurustelu poikki. Et voi lähteä suhteeseen sillä asenteella, että haluat muuttaa toista. Luultavasti et tule onnistumaan siinä ikinä ja vaikka saisitkin ylipainon pois, niin kohta tulee joku muu "muutettava" seikka.

Olette seurustelleet senverran vähän aikaa, että alat nyt huomaamaan ihastuksen jälkeen muitakin ominaisuuksia hänessä. Ja viestistäsi saa sellaisen kuvan, ettei mies ole sitä mitä itsellesi haet.

tekee liikkuvaa yötyötä...ja oli kuulema yksi yö käynnyt mäkistä hakemassa 3 tuplajuustoa...mietin mielessäni kuinka paljon hän öisinkin oikein syö...ja vain paisuu ja kuvittelee että koska olen syvällinen, se ei haittaa minua, mutta eipä se olle kivaa katsoa kun miehellä on isommat tissit kuin itsellä ja selluliittiä, sekä raskausarpia....:(

No anna itkeä, sinun on vain itse oltava tiukkana eroasiassa, eikä antaa miehelle toivoa, jos sitä ei kertakaikkiaan teidän suhteen ole olemassa.
Ja kyllä se paino ja ulkonäkö vaikuttavat, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisit jotenkin pinnallinen.

juu, alkuun en halunut muuttaa hänessä mitään. ajattelin että hän itse on tajunnut painonsa ja koittaa tehdä asialle jotain mutta meni viikko ja hän alkoi syödä "normaalisti"....ja tosiaan sellaista ihmistä en hae...

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No hyvänen aika, lopeta se suhde. Ei kerro kamalan suuresta kunnioituksesta jos puhuu miehestään noin halveksivasti.

Näinpä juuri. Olisi voinut täälläkin jättää kertomatta, että miehellä on isommat tissit kuin itsellä ja raskausarpia jne. Alkaa jo menee provon puolella tai sit vaan äärestäin suuren typeryyden.

tekee liikkuvaa yötyötä...ja oli kuulema yksi yö käynnyt mäkistä hakemassa 3 tuplajuustoa...mietin mielessäni kuinka paljon hän öisinkin oikein syö...ja vain paisuu ja kuvittelee että koska olen syvällinen, se ei haittaa minua, mutta eipä se olle kivaa katsoa kun miehellä on isommat tissit kuin itsellä ja selluliittiä, sekä raskausarpia....:(

Hyi olkoon.

juu, alkuun en halunut muuttaa hänessä mitään. ajattelin että hän itse on tajunnut painonsa ja koittaa tehdä asialle jotain mutta meni viikko ja hän alkoi syödä "normaalisti"....ja tosiaan sellaista ihmistä en hae...

Alkuun et halunnut.. siis olette olleet yhdessä kuitenkin vasta kuukauden?

oma terveys on todellatärkeä asia! kyse on kuitenkin suht nuoresta miehestä! ei ole kyse ulkonäöstä, hän on kivan näköinen mutta elämäntavat ovat muualta. se on tärkeää minulle. joillekkin se on tärkeää. jos syö mitä haluaa , pitää liikkua.
en minä halua että meidän yhteinen harrastus on syöminen ja ruoka ja istuminen...

oma terveys on todellatärkeä asia! kyse on kuitenkin suht nuoresta miehestä! ei ole kyse ulkonäöstä, hän on kivan näköinen mutta elämäntavat ovat muualta. se on tärkeää minulle. joillekkin se on tärkeää. jos syö mitä haluaa , pitää liikkua.
en minä halua että meidän yhteinen harrastus on syöminen ja ruoka ja istuminen...

No juurihan sä haukuit hänen rintojaan ja raskausarpiaan, ne raskausarvet näkyvät kyllä ihan hoikallakin ihmisellä jos niitä on tullut.

Yhteistyössä