Ylireagoinko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Olen ollut lasten kanssa kotona monta vuotta. Pian se aika on historiaa ja lapset lähtevät hoitoon. Anoppi oli tokaissut tämän kuultuaan, että "hyvää se tekeekin lapsille päästä välillä muualle" :o
Ihan kuin olisimme kaikki nämä vuodet istuneet lasten kanssa neljän seinän sisällä, ilman virikkeitä tai muuta ohjelmaa!!
Minun korvaani tuo kuulosti lähinnä siltä, että kyllä hoidossa on parempi kuin (minun kanssa) kotona :(

Tiedän, että lapset tulevat viihtymään saadessaan uusia kavereita ym mutta olisihan tuon jotenkin kauniimminkin voinut ilmaista? Olen kuitenkin itse arvostanut sitä, että pystyin olemaan lasten kanssa kotona. Yksi lapsista sai diagnoosin erääseen sairauteen tänä aikana, olisko tuota(kaan) jossain hoitopaikassa huomattu niin ajoissa kuin itse sen huomasin...

Mies kertoi nuo äitinsä sanat ja loukkaannuin aika lailla. Mies taasen veti herneet siitä ja sanoi, ettei mulle voi mitään sanoa ja painui nukkumaan. Kiva, elellää nyt sitten hiljaisuudessa...

Sori, tuli vähän sekavaa tekstiä. Väsymys ja suuttumus painaa päälle :(

en itse suuttuisi, koska tottahan se on. sanonta ei tarkoita että olisi mitnekään huono äitinä tms, vaan että lapsille on erilaisia virikkeitä ja kavereita kodin ulkopuolella. tyyliin vaihtelu virkistää

joo o,voi, nyt mä vedän sukkahousut jalkaan ja tuun apuun *swiit kuteet niskaan ja moottorisaha kaapista ja anopin tykö* :xmas:
mutta pointihan oli mulla se että vois tietty sanoo silleen aikuismaisesti,mut onko anopit aikuisia?jos ne onkin jotain minilapsikääpiö juttuja?
:xmas: :xmas:
oikei mua väsyttää :headwall:

Niin no toisaalta vaakukupissa kyllä painaa sekin, ettei KUKAAN ole ollut puolestani iloinen että pääsen pian tekemään sitä mistä olen jo pitkään haaveillut. Kaikki vaan hehkuttaa että on se kiva että lapset saavat vaihtelua jne. Entäs minä?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin no toisaalta vaakukupissa kyllä painaa sekin, ettei KUKAAN ole ollut puolestani iloinen että pääsen pian tekemään sitä mistä olen jo pitkään haaveillut. Kaikki vaan hehkuttaa että on se kiva että lapset saavat vaihtelua jne. Entäs minä?!

No se nyt on se äidin elämä sellasta

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mekin aina vitsaillaan miehen kans poikaa hoitoon viedessä että tekee sillekin hyvää loma meistä kun joutuu tällasia koko ajan kattelemaan :D

Mä taidan olla vielä sen verran jännittyneenä tuon hoidon aloituksen kanssa, etten osaa asiasta vitsailla :)

Hyväähän se varmaan tarkotti. Mutta tosiaan tuleeko anopeista jotain ei aikuismaisia kun on kyse heidän poikiinsa liittyvistä asioista tai poikiensa elämään liittyvistä.... Jos ne sillon puolustaa ja on petoja.....

Ehkä mun jutut taas menee sille asteelle että kannattais mennä nukkumaan........... :xmas:

Mä taidan olla vielä sen verran jännittyneenä tuon hoidon aloituksen kanssa, etten osaa asiasta vitsailla :)

Mä luulen kanssa, että asia juuri noin. Sä oot vaan vähän herkillä nyt ja ihan ymmärrettävästi. Onhan se suuri muutos, teille kaikille. Ei anoppisi varmastikaan mitään pahaa lausahduksellaan tarkoittanut.

Ja hei, tsemppiä siihen unelmatyöhösi! :D Upeeta päästä tekemään sellaista, mistä todella tykkää. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Mä luulen kanssa, että asia juuri noin. Sä oot vaan vähän herkillä nyt ja ihan ymmärrettävästi. Onhan se suuri muutos, teille kaikille. Ei anoppisi varmastikaan mitään pahaa lausahduksellaan tarkoittanut.

Ja hei, tsemppiä siihen unelmatyöhösi! :D Upeeta päästä tekemään sellaista, mistä todella tykkää. :flower:

Kiitos :hug:

Anopit anopit. Joskus tuntuu, että tuo on niiden homma. Lapioida sitä paskaa siis tai sitte vaan esittää asiat väärällä tavalla tai molempia. Jos se halus jotain positiivista sanoa aiheesta ja sanoki päin persettä. En tiiä. Anopit on outo laji. :/

Kiusaako sun anoppi sua muuten? Onko syytä olettaa, että tarkoitti tuon lausahduksensa niin kuin sen otit?
Jos te muuten olette ihan väleissä, tuskin se pahaa tarkoitti, karkas vaan sammakko suusta.

Yhteistyössä