K
kysyn nyt sitten
Vieras
Onko teillä lapsi/lapset kotona koko kesän? Meillä on ylivilkas 4-vuotias, jonka kanssa meinaa mennä hermo jo viikonloppuisin kun säheltää ja koheltaa niin älyttömästi
. Lapsi on aloittanut tutkimukset neurologisella puolella ja mitä nyt olen jutellut päiväkodin + itse psykologin kanssa, aika varmasti sieltä tulee useampi diagnoosi noille käytösongelmille (joista yksi siis tuo ADHD). Olen väsynyt lapsen käytökseen ja kauhulla jo ajattelen kesälomaa- melkein 3kk pätkä ilman mitään "ohjelmaa"! Lapsi on riippuvainen rutiineista, joita yritämme mieheni kanssa ylläpitää parhaamme mukaan mutta ihan aina ei edes huvita elää minuuttiaikataululla (eikä se ole ihan aina mahdollistakaan), joten koko loma on yhtä kärsimysnäytelmää kaikille osapuolille
. Minä en pysty rentoutumaan, mies raivostuu kun ei saa levätä työpäivän jälkeen ja lapsi...noh, hyppii seinille ja kiljuu.
Harkitsen vakavasti osapäivähoitoon laittamista kesän ajaksi, siihen on nimittäin mahdollisuus kun tutut hoitajat pysyvät kesän ajan. Miten te muut vanhemmat olette selvinneet pitkistä loma-ajoista?
Harkitsen vakavasti osapäivähoitoon laittamista kesän ajaksi, siihen on nimittäin mahdollisuus kun tutut hoitajat pysyvät kesän ajan. Miten te muut vanhemmat olette selvinneet pitkistä loma-ajoista?