K
kyl
Vieras
Muistelkaa tuomitsijat edelleen niitä kauhisteluja ja säikähtämisiä mitä esim. tällä palstalla on pilvin pimein. Niihin verrattuna tapahtuma on kuitenkin aika merkittävä sekä lapsen että vanhempien elämässä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Miksi ap:ta yritetään syyllistää siitä, että toivoisi poikansa olevan hetero? Eikö muka kukaan muu ole nähnyt, miten helvetin vaikeaa homon elämä tässä yhteiskunnassa voi olla?
Saahan sitä salaa mielessään toivoa mitä haluaa. Mutta jos sen ikinä koskaan näyttää sille lapselle, että hän ei kelpaa sellaisena, vaan äiti toivoo jotain muuta, niin se ei ole sitten niin hyvä asia. Vai mitäpä itse tuumit?
Ei tietenkään sitä kuulu lapselle näyttää, mutta ei toista saa syyllistää sen perusteella mitä toivoo. Onhan se totta, että heteroiden elämä on moniverroin helpompaa. Puhutaan nyky-yhteiskunnasta, joka on kaikinpuolin suvaitseva, mutta se ei aina toteudu. Joku pieni maaseutupitäjä ei taida olla sen suvaitsevaisempi tänään kuin 20 vuotta sittenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Miksi ap:ta yritetään syyllistää siitä, että toivoisi poikansa olevan hetero? Eikö muka kukaan muu ole nähnyt, miten helvetin vaikeaa homon elämä tässä yhteiskunnassa voi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja homopojan äitikö?:Tällaista ei kyllä kenellekään toivoisi.
Alkuperäinen kirjoittaja homopojan äitikö?:16-vuotias poikani oli huoneessaan kaverinsa kanssa kun menin hakemaan sieltä imuria. Poika oli imuroinut oman huoneensa ja imuri jäänyt sinne. Avasin oven ja näin poikien suutelevan. Istuivat sängyllä vaatteet päällä ja kun näin sen näyn niin menin aivan lukkoon ja poistuin vaan huoneesta. Imurikin jäi sinne. Poika lähti juuri äsken kaverinsa kanssa ulos, eivät sanoneet mitään, enkä myöskään minä. Tilanne on aivan outo ja kaikki ajatukset vaan pyörii päässä. Tällaista ei kyllä kenellekään toivoisi. Mitä ihmettä teen tai sanon? Vai onko parempi jättää asia sikseen ja vaan unohtaa?
Pojalla ei ole koskaan ollut tyttöystävää, mutta on kovin nuori vielä. Ei minullakaan ollut poikaystävää 16-vuotiaana. Poika on myös hieman ujo, voisiko siitä johtua, että halusi suudella kaveriansa kun ei ole ketään tyttöä, jota suudellla? Toivoisin pojasta ihan heteroa...elämä silloin paljon helpompaa.
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Miksi ap:ta yritetään syyllistää siitä, että toivoisi poikansa olevan hetero? Eikö muka kukaan muu ole nähnyt, miten helvetin vaikeaa homon elämä tässä yhteiskunnassa voi olla?
Niinpä, ja kyllä muakin (jossain vaiheessa alkujärkytyksen jälkeen) mietityttäisi mitä meistä juorutaan. Ei ole kiva olla juorun kohteena, varsinkaan nuoren teinin.
Ja siis tottakai saa järkyttyä. On se kumma, kun kaikki pitäisi ihan vaan purematta niellä nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Miksi ap:ta yritetään syyllistää siitä, että toivoisi poikansa olevan hetero? Eikö muka kukaan muu ole nähnyt, miten helvetin vaikeaa homon elämä tässä yhteiskunnassa voi olla?
Niinpä, ja kyllä muakin (jossain vaiheessa alkujärkytyksen jälkeen) mietityttäisi mitä meistä juorutaan. Ei ole kiva olla juorun kohteena, varsinkaan nuoren teinin.
Ja siis tottakai saa järkyttyä. On se kumma, kun kaikki pitäisi ihan vaan purematta niellä nykyään.
sitten varmaan järkytyt lapsen silmien väristä? Vasenkätisyydestä? Sukupuolesta? Homous on ihan näihin verrattavissa oleva ominaisuus. Purematta nekin pitää niellä.
Alkuperäinen kirjoittaja myös äiti:Alkuperäinen kirjoittaja homopojan äitikö?:Tällaista ei kyllä kenellekään toivoisi.
mitä et siis toivoisi kenellekään. ilmeisesti tervettä, onnellista, ensi kertaa rakastunutta rohkeaa poikaa, joka uskaltaa olla avoimesti oma itsensä, eikä välitä ahdasmielisten ihmisten mielipiteistä vaan rakastaa juuri sitä henkilöä ketä sydän tahtoo rakastaa. poika voi saada kaiken mitä ikinä olet hänelle toivonut, rakkauden, oman perheen, oman kodin, hyvän tulevaisuuden. ainoa synkkä pilvi nyt hänen edessään on ahdasmieliset vanhemmat jotka ei lastaan hyväksy hieman valtaväestöstä poikkeavana. minä olen ylpeä sinun lapsestasi
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Miksi ap:ta yritetään syyllistää siitä, että toivoisi poikansa olevan hetero? Eikö muka kukaan muu ole nähnyt, miten helvetin vaikeaa homon elämä tässä yhteiskunnassa voi olla?
sitten varmaan järkytyt lapsen silmien väristä? Vasenkätisyydestä? Sukupuolesta? Homous on ihan näihin verrattavissa oleva ominaisuus. Purematta nekin pitää niellä.
No ei ole kyllä noihin verrattavissa, älä viitsi naurattaa. Ja siis järkytys on luonnollinen reaktio kun jotain yllättävää tapahtuu, siis ihan yhtä luonnolista kuin homouskin on. Vai?
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Miksi ap:ta yritetään syyllistää siitä, että toivoisi poikansa olevan hetero? Eikö muka kukaan muu ole nähnyt, miten helvetin vaikeaa homon elämä tässä yhteiskunnassa voi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Minä kyllä olisin järkyttynyt,sillä olen todellakin niin ahdasmielinen että en hyväksy kuin perinteisen perhemallin ja niihin ei homo- ja lesboliitot mahdu=/. Jos omat lapseni osoittautuisivat poikkeaviksi,niin silloin voisi olla tiukka neuvottelun paikka. Mutta edelleenkään en hyväksy kuin heterosuhteet.
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Miksi ap:ta yritetään syyllistää siitä, että toivoisi poikansa olevan hetero? Eikö muka kukaan muu ole nähnyt, miten helvetin vaikeaa homon elämä tässä yhteiskunnassa voi olla?
Järkyttyä saa, eikä tarvitse niellä, mutta sen jälkeen on syytä miettiä, mikä kuitenkin on tärkeintä. Se, että poika on onnellinen ja tietää, että äiti rakastaa häntä homoudesta huolimatta. Tottakai mietityttää myös juorut yms, mutta mitäs juoruamista loppujen lopuksi homoudessa on. "Sen poika on homo!" No niin on. Vaikeuksia voi tulla, mutta kukaan ei kai selviä tästä elämästä ilman niitä. On vain mentävä eteenpäin. Vai mikä olisi vaihtoehto?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Huh, verrata nyt homoutta varasteluun. Verrata sitä, mitä on, siihen, mitä tekee. Varastelijan pitää vain alkaa harrastaa jotain muuta yhtä jännittävää, mutta jos homo ei saa toteuttaa homouttaan, niin hänet on tuomittu elämään ilman rakkautta. Siinä on vissi ero.
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Minä kyllä olisin järkyttynyt,sillä olen todellakin niin ahdasmielinen että en hyväksy kuin perinteisen perhemallin ja niihin ei homo- ja lesboliitot mahdu=/. Jos omat lapseni osoittautuisivat poikkeaviksi,niin silloin voisi olla tiukka neuvottelun paikka. Mutta edelleenkään en hyväksy kuin heterosuhteet.
Alkuperäinen kirjoittaja @7:Jos se ettei hyväksy homoutta itse ja sitten tämän vuoksi alkaa vaahdota asiasta lapsillensa jotka olisivat homoja niin ei olisi mitään järkeä -se rikkoisi välejä, tulehduttaisi niitä ja lopulta lapset eivät haluaisi pitää vanhempiinsa mitään yhteyttä.
Kaikista täkreintä on rakastaa ja välittää, se on se mikä eniten puhututtaa ja kolahtaa..että : "ahaa..äiti ei kyllä hyväksy homoutta, mutta silti yhä rakastaa mua...."
Ei Jeesuskaan tuominnut syntisiä ihmisiä, hän nimenomaan osoitti rakkautta eräälle huorallekkin jota kaikki muut pilkkasivat ja syyttivät... Jeesus vain rakasti, ja siihen meidätkin on kutsuttu!!! Ja raamatussa vielä sanotaan, ettemme SAA tuomita ja sillä tuomiolla millä toisia tuomitsemme niin meidät kerran tuomitaan...tuomitseminen ei rakenna, se ei luo yhteyttä, se rikkoo hajoittaa ja etäännyttää ja haavoittaa. Se joka tuomitsee kokee olevansa parempi ja yläpuolella....et täytyy vaan todeta että asia on näin, mutta sen kanssa on opittava elämään ...!
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:Muuten hyvä,mutta kun nyt siteeraat Raamattua, niin homous oli yksi ainoita asioita jotka ovat Jumalalle kauhistus ja kadottava synti. Jos ihminen haluaa uskova niin silloin täytyy tehdä parannus ja hyljätä homouden synti. Uskova saa toki rakastaa homoa,mutta täytyy myös sanoa että teko ei ole hyväksyttävä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Minä kyllä olisin järkyttynyt,sillä olen todellakin niin ahdasmielinen että en hyväksy kuin perinteisen perhemallin ja niihin ei homo- ja lesboliitot mahdu=/. Jos omat lapseni osoittautuisivat poikkeaviksi,niin silloin voisi olla tiukka neuvottelun paikka. Mutta edelleenkään en hyväksy kuin heterosuhteet.
Joo, nää on mahtavia et tällasia ihmisiä vieläkin on. Jos lapsesi sattuisi olemaan homoseksuaali, niin sitä et "neuvottelemalla" pystyisi muuttamaan, koska sellaiseksi hän olisi syntynyt, tai luoja olisi luonut jos satut uskonnollinen olemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Minä kyllä olisin järkyttynyt,sillä olen todellakin niin ahdasmielinen että en hyväksy kuin perinteisen perhemallin ja niihin ei homo- ja lesboliitot mahdu=/. Jos omat lapseni osoittautuisivat poikkeaviksi,niin silloin voisi olla tiukka neuvottelun paikka. Mutta edelleenkään en hyväksy kuin heterosuhteet.
Mistä niissä neuvotteluissa neuvoteltaisiin? Homous ei ole valinta.
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:Minä kyllä olisin järkyttynyt,sillä olen todellakin niin ahdasmielinen että en hyväksy kuin perinteisen perhemallin ja niihin ei homo- ja lesboliitot mahdu=/. Jos omat lapseni osoittautuisivat poikkeaviksi,niin silloin voisi olla tiukka neuvottelun paikka. Mutta edelleenkään en hyväksy kuin heterosuhteet.
Joo, nää on mahtavia et tällasia ihmisiä vieläkin on. Jos lapsesi sattuisi olemaan homoseksuaali, niin sitä et "neuvottelemalla" pystyisi muuttamaan, koska sellaiseksi hän olisi syntynyt, tai luoja olisi luonut jos satut uskonnollinen olemaan.
Mä en usko että ihminen on syntymästään homoseksuaali,vaan se on opittu tapa josta voi päästä eroon. Ketään ei luoja ole homoksi luonut,miksi olisi kun kerran tuomitsee itse homouden?