Ymmärrän nyt jotekin teinejä, jotka karkaa kauas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R.Unaway
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

R.Unaway

Vieras
Mä ajattelin eilen, kun ajoin Siwaan, että mitäs jos vaan jatkais matkaa niin pitkälle kun bensa riittää ja sitte nukkuis autossa ja jatkais jalan matkaa.
Minne päätyis?
Kuinka eläis?

Mutta ei tarvis kun ajatella itteään.

Samaa ajattelin tänään.
Mitä jos vaan katoais roskienviemisreissulla ja antais perheen tapella keskenään.

Tullu joku raja vastaan.

Mies vaan ajattelee itteään.
Tuhlaa rahoja ajattelematta edes viikkoa eteenpäin.
Lähdössä kuopuksen kanssa reissuun ja on pumpannu äidiltäänkin rahaa, jolla pieni eläke.
Äitinsä mulle sittä valittaa, että kun pitää nyt kesä elää niin vähillä rahoilla, kun...

Kuopus narisee joka asiasta.
Pitää päästä pelaamaan.
Ostaa jäätelöö.
Ostaa leluja.
Kun JOKU vuosi siten LÄHES tönäisi.
Tai potkas pallon 100m ohi nenästä. LÄHES. (7v)
Yhyy.
SItte se narisee ja naukuu ja itkee tunnin - kaks ja kaikki tulee hulluks.

Esikoinen komentaa ja jäkättää.
Ei leiki kavereitten kanssa, jos ne ei tee sitä, mitä se haluaa.
Käyttää sanoja idiootti, tollo, pää kiinni. (9v)
Koulusta tulee lappua, että kamat jääneet kotiin jne.
Valehtelee läksyistä ja kokeista, ettei tarvis tehdä.
Sanoo, että valehtelee, ettei me huudeta. Ihme logiikka!

Mä tahtoisin vaan RAUHAA tältä kaikkien asioitten hoitamiselta/ajattelemiselta!!!

Vaihdoin työpaikkaakin ja se on tosi huono hengeltään.
Kaikki vaan on ihan tiukkiksia ja vastuu on valtava.
Huumorintajua pitää ihan pidätellä.
Ja mä en vaan pysty muistamaan kaikkea, mitä pitäis.
Mä tahdon takaisin vanhaan työpaikkaan, jonne ei enää pääse. =(

Voi kun voittais lotossa niin ottais ja lähtis.

Tuttuni äiti jötti ala-aste ja yläaste lapset kotiin, sanoi menevänsä kioskille. 3 vkon kuluttua soitti ja kertoi, että oli muuttanut ulkomaille, maahan xxxxxxx ja ei halua mitään oikeuksia lapsiin. Kamalaa :(

[QUOTE="mimmu";23927271]Lomaa? Saikkua? Aikaa? Rentoutumista kavereiden kaa? Jotainhan tarvit jos tää fiilis jatkuu jatkuu jatkuu jatkuu...[/QUOTE]

Niin kait.
Mutta otappa saikkua koeajalla. =(
Menny saikulla jo lasten takia joitain kertoja, ei kiva.

Enkä mä tiiä enää miten rentoudutaan.
Tai join mä kotona pään täyteen viikko sitte, se tyhjäs SEN hetken sitä.
Mies ei oikeen jaksa mun työhommia, se vaan kuuntelee kauhulla sitä, mistä mun pitää kantaa vastuu.
En mä luuhaa baareissakaan, oon aina ollu sellainen, että jos muut juo mä vaikka joisinkin, niin vahdin niitten paukut, laukut ja muut.
Eikä vuosiin oo tullu käytyä.
Eikä kyllä raaskiskaan, kesän ajan meijen tulot on vähemmällä kun kouluaikana, joten ei, ei ei.

Mula on joskus sama fiilis. Kersat 14v, 12v, 6, 4, ja 3v kun päättää ottaa yhteen päivittäin. Silti ne on niin ihanan kamalia tai kamalan ihania, etten raaskis pitkäks aikaa häipyä ;-)

Mulla tuli aikanaan satunnaisesti tunne, että ajan lapset kyydissä rekkaanpäin tai vastaavaa. Se oli ihan kauheaa. Minkään ei pitänyt olla pielessä, joku stressi vissiin kuitenkin. Sä onneksi vain ajattelet lähteväsi pois. Onneksi noi ajatukset ei kuitenkaan ole sellaisia, mitä laittaisi toteen kuitenkaan, mutta hälyyttäviä silti. Jonkun asian on muututtava ja saada rauha mielelle.

Jotenkin joskus tullut tuo sama ajatus mieleen. Mitenköhän sitä sitten selviäis, ei varmaan pitkälle tai pitkään kun tulis jo ikävä omia lapsia. Eläis ilman niitä loppuajan... ei tulis mitään. Lapset pitäis ottaa mukaan.

Nämä ketjut aina auttavat, jos vähänkään epäilee jonakin päivänä haluavansa lapsia :) Kiitos siitä ap:lle, todennäköisesti omalta osaltasi kontribuoit siihen, etten jonakin päivänä kärsi omista lapsista.

Nämä ketjut aina auttavat, jos vähänkään epäilee jonakin päivänä haluavansa lapsia :) Kiitos siitä ap:lle, todennäköisesti omalta osaltasi kontribuoit siihen, etten jonakin päivänä kärsi omista lapsista.

sellainen vanhemmuden tuoma kärsimys kuitenkin kannattaa. Ja saa sen kirkkaimman kruunun ilman marttyyriuttakin. Sen jota koristavat ne kirkkaimma timantit. Lapset, jotka hiovat meitä ehkä ihmisinä kaikkein eniten.

• Tykkää
Reactions: miauh
Tuttu tunne takavuosilta. Minulle sellainen tunne iski aina välillä parkkihallissa. Kun uuvuttavan ostosreissun jälkeen perhe oli jo pakkautunut autoon ja menin palauttamaan ostoskärryä. Kun kuuntelin askelteni kopinaa parkkihallin lattiaa vasten, iski ajatus siitä, että jos vain kävelisikin kengät kopisten kaukaisuuteen, ulos parkkihallista, taakseen katsomatta.
Kävelin aina huokaisten autolle.

Joskus kotona iski se sama olo, että jos vaan kävelisi tuosta ovesta ulos. Nousisi ensimmäisen bussiin, ajaisi pääteasemalle ja matkaisi ja jatkaisi siitä jonnekin.

Menetät paljon. Ainakin minulla kärsiminen on vähäistä ja nauttiminen on pääasiallista. Omat lapset ovat niin paljon mukavampia kuin toisten. Mikä sen mukavampaa kuin vaikka katsoa pojan kanssa Top Gearia :)

Yhteistyössä