ymmärrän paremmin ku koskaan miksi nainen on luotu synnyttämään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkeäkö vai nauraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkeäkö vai nauraa

Vieras
olen raskaana ja pahoinvointia jatkuvasti, mikään ei helpota oloa ja on hyvin vähässä ne ruuat mitkä menee alas.

Vatsa on tosi tosi turvoksissa vähäisistä viikoista huolimatta ja on vaikea hengittää. Tästä yllätyin varmaan eniten..

miehellä on kurkku hieman kipeä ja tuolla se makaa sängynpohjalla ja puhisee ja ähkii huonoa oloaan.

onhan se ikävää kun kurkkuun sattuu, tietäähän sen jokainen mutta mua naurattaa ja vihastuttaa tollanen dramatiikka mitä se saa aikaan aina :o

Mietin vaan että jos mies kärsisi raskausoireista niin varmaan sais olla sairaslomalla 9 kuukautta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös sitä ole tutkittu et miehet tuntee kipua herkemmin ja kestää sitä vähemmän?

pitää paikkaansa. en ymmärrä mistä on tullut sanonta "kestä kipua niinkuin mies".

jos kestää niinku mies niin pitäisi maata sängyn pohjalla tekemättä mitään.. tylsää pidemmän päälle.

Ihan tuli vaan tuosta saikusta mieleen, etta Italiassa naiset jaa heti sairaslomalle kun huomaavat olevansa raskaana. Siella aivan tavallinen kaytanto. Tai nain ainakin italialainen mieheni kertoo...

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Eikös sitä ole tutkittu et miehet tuntee kipua herkemmin ja kestää sitä vähemmän?

pitää paikkaansa. en ymmärrä mistä on tullut sanonta "kestä kipua niinkuin mies".

jos kestää niinku mies niin pitäisi maata sängyn pohjalla tekemättä mitään.. tylsää pidemmän päälle.

:D Tuo sanonta täytyy kyllä ottaa pois käytännöstä kun sillä ei ole mitään perää.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja .....:

nii no meillä sanotaa että "kestä se kuin mies! ...vaikkei miehet mitään kestäkkään." :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
josta tuolla toisella palstalla just yhtenä päivänä keskusteltiin. Se on paaaljon vakavampi kuin tavallinen flunssa.

Se youtube video "man flu" jaksaa naurattaa mua aina uudelleen ja uudelleen. SE on niin totta :D

Muistan vuosia sitten silloisen poikaystäväni flunssan, minulle oli samana päivänä tehty lääkkeellinen kohduntyhjennys ja nitä kipuja itkin, lähinnä henkisiä mutta toki myös fyysisiä kipuja oli, olin aivan rikki.

No poikaystävälläni tosiaan oli jotain 37 lämpöä ja nenä tukossa juuri sinä päivänä, eikä hän voinut lohduttaa minua yhdelläkään ystävällisellä sanalla "kun oli niin hirveä olo".

No se jätkä on ollut exä onneksi jo kauan.

Olen todennut itse että meillä ei olisi kuin yksi lapsi jos mieheni joutuisi olemaan raskaana ja jos meille vielä tulee lapsi (nyt 4) niin menen yksin synnyttämään koska neljännen synnytys oli miehellä niin kovin raskasta kun se tapahtui yöllä. Ja sai nukuttua aamupäivällä vaan 6 tuntia (eikä ymmärtänyt ollenkaan kun mä kuvittelin et mulle synnytys ja seuraava päivä oli häntä rankempaa).
Mut hei ehkä se joku joka päätti että naiset synnyttää niin tiesi tän jutun ja teki viisaan päätöksen!!

Tutkimusten mukaan miehet kestävät kipua naisia paremmin. Miehillä oli joku hormoni, jota alkaa erittyä, kun mies tuntee kipua. Tämä hormoni lievittää kivuntunnetta. Tätä hormonia ei ole naisilla.

Yhteistyössä