Yöheräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ottamatta kantaa edellisiin ja lukematta kaikkia edellisiä, ehdotan lääkäriin viemistä perustuen omiin kokemuksiin.

Meidän vauvamme alkoi huutaa ja itkeä öisin ollessaan 4 kk, minkä jälkeen hänelle tuli myös nokkosihottumaa. Veimme hänet ensin lastenlääkäriin, joka totesi, että kurkku punoittaa ja että hänellä on infektio ja että odotellaan vaan.

Viiden huutoviikon jälkeen tajusin lopulta viedä vauvan yksityiselle allergialääkärille, joka totesi parissa minuutissa, että vauvalla on allergiaa, joka oireilee sekä iho-oireina että SUOLISTO-OIREILLA JA REFLUKSIVAIVOILLA. Toisin sanoen lapsi itkee kaiket yöt, koska saa sopimatonta ruokaa (silloin täysimetyksellä, joten jouduin maidottomalle ym. dieetille), minkä seurauksena hänellä on vatsa kipeä ja vatsalaukusta tulee takaisinvirtausta, mikä polttaa kurkkua. Refluksivaivoja voi siis olla myös ilman allergioita.

Tällaisessa tilanteessa unikoulut ym. ovat tietenkin poissuljettuja, joten käytä ensin lasta lääkärissä ja sulje pois allergiat, korvatulehdukset ym. Tsemppiä ja jaksamista sinne!!!

todellakin vedit herneet nenää, sanoin jo kirjoituksessani että jokainen taaplaa tyylillää ja että ITSE en IKINÄ lähtisi tuohon teidän tyyliin mukaan. Jos tuskailet että vauvasi ei nuku öitään kunnolla niin kokeileppa kuule vaikka laittaa se vauva ihan sinne omaan sänkyyn nukkumaan. Ei se pakosta ole huudattamista jolle tunnut olevan erityisen allerginen, vauva yleisesti ottaen nukkuu paljon rauhaisammin ja syvemmin omassa rauhassaa, ehkä et itse huomaa nukkuessasi ja kääntyillessäsi että vauvasi herääkin juuri siihen öiseen pyörintääsi EIKÄ nälkään....

hait asiallisia vinkkejä kuinka saat lapsesi nukkumaan yöt läpeensä. OTA SILMÄ käteen, koko ketju on niitä pullollaan, luetun ymmärtämistä...köh..käh.... ?!? lyhyesti näin: laita vauvasi omaan sänkyyn nukkumaan ja mielellään omaan huoneeseen, opeta yösyötöistä pois ja kunnon päiväunet. Itse sanot viestissäsi että HALUAT jatkaa yösyöttöjä etkä huudattaa vauvaasi, eli mitä HALUAT ?? siis jatkaa yösyöttöjä = eli vauva heräilee öisin, vai lopettaa ne ja nukkua yöt heräilemättä. Miettikää vähän niillä kodin pehmentäneillä aivoilla mitä kirjoitatte.

Yhteistyössä