Yön pöydällä ollut voi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plöts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Haloo haloo, onko valoo? No ei, kaikki on taas sammuksissa. Meillä on kotona aina voi huoneenlämmössä. Mukulat ei muuten saa sitä levitettyä. Sille ei tapahdu yhtään mitään useaan päivään . Ja piste. Valot saa sytyttää jälleen....

:D

näinpä. koska mitäänhän tällä palstalla ei saa koskaan kysyä ilman jotain vittuilua :)

Tässä ei ollut kyllä kyse siitä v:stä. Ajattelitko oikeasti, että se on pilalla? Mutta järjen käyttö on sallittua. Anteeksi, kun osallistuin koko keskusteluun.
Yrtän tehdä jotain järkevämpää jatkossa kuin palstailla, niin saatte rauhan.

Siis emmä tiennyt mitä siitä ajatella, mutta ku itellä ei oo lapsia niin ei tuu koskaan pidettyä vaan siitä syystä voita pöydällä. On meilläkin mummulassa aina voi pöydällä, mut kun meiän pappa laittaa sitä leivän päälle ja antaa koiralle samasta kupista, niin jääny ehkä vähän epäselväks tää voi-asia mulle :D mut joo ehkä tää oli nyt tässä. voi, voi ja lämmin leipä.

mä voisin käyttää sitä just leivontaan ja ruuanlaittoon, mutta en sellaisena söis.

Mun vanhemmat pitävät voin pöydällä ja mua se kyllä ällöttää. onneksi meitä varten on jääkaapissa sitten margariinia.

Ei ne sieltä valiolta voi vastata mitään muuta kuin että ei, ei kannata syödä. Koska JOS jostain syystä saisit ruokamyrkytyksen syötyäsi tuota voita niiden ohjeiden jälkeen, ne joutuis siitä vastuuseen. Eli ne vastaa että roskiin joutaa.

Minä säilytän voin jääkaapissa, ja se ei ole niin kallista että jos jäisi yöksi lämpimään, raaskisin heittää roskiin. Täällä paketti maksaa halvimmillaan 99 cent, ja normaalihinta taitaa olla 1,39e.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ne sieltä valiolta voi vastata mitään muuta kuin että ei, ei kannata syödä. Koska JOS jostain syystä saisit ruokamyrkytyksen syötyäsi tuota voita niiden ohjeiden jälkeen, ne joutuis siitä vastuuseen. Eli ne vastaa että roskiin joutaa.

Niinpä. Tämän jälkeen tämä arvoisa "k" tulee lyttäämään minua kuinka en varmasti ole ammatiltani leipuri ja keksin päästäni kaiken. Jepjep.

Yhteistyössä