yösyötöistä

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
Huomenta

Kertokaas nyt
Siis onhan mulla kokemusta mutta ei nähtävästi tarpeeksi. 2 aikaisempaa lasta lopetti yösyötön kun saivat vellin illalla
Mutta tämä neiti, neuvolassa sanottiin että olis hyvä aika luopua yösyötöistä
Viime yönä kokeilin, laitoin tuttia suuhun ja hyssyttelin ja paijasin mutta itku tuli niin pahaksi että pakkohan se oli sitten, viime illalla likka sai yhden purkin sosetta, sitten mentiin nukkumaan niin vetäsi 100mll velliä. No uni ei oikein tullut vaikka torkkuikin niin yhdeksän jälkeen annoin lisää velliä 200mll. Neljän maissa sitten halusi taas lisää jolloin koitin olla antamatta mutta oli pakko

Mutta siis en mä tiedä!!!
Likalla on noita korvaongelmia, putkitus tulossa. Mutta nähtävästi on muitakin ongelmia, joista lääkäriin mennään, oireita ovat : närästys, vatsavaivat ja ihottuma

Niin uskallanko mä aloittaa sitä unikoulua??? Yölläkin taas alko haroo sitä korvaa kun itki, voihan syy olla hampaita jotka ovat tulossa, mutta kun en tiedä

En vain tiedä joten antakaas vähän neuvoa please!

Minkä ikäinen vauva on? Oletko kokeillut antaa iltapuuroa? meillä se piti ainakin nälän pois koko yön ja vielä siihen vellit päälle niin saatiin yösyötöt helposti loppuun. Ja unikoulua kannattaa ehdottomasti kokeilla :) Meillä se tassutus toimi ihan loistavasti vaikka sitä epäilin kun vauva oli sellainen tapaus että tissillä roikku kaikki yöt :/ Kärsivällisyyttä toki tarvitaan :D

Kýllä varmaan kokeilla voit :) Tosin meilläkin tuo unikoulu aloitettiin ja yösyötöistä luovuttiin lähemmäs 9kk iässä :whistle: tuntu että tyttö oli sillon valmis siihen :) kyllähän sinun vauvasi ikäinen voi vielä tarvita yösyötönkin mutta minusta kannattaisi vaihtaa se ilta sose puuroon, koska on huomattavasti täyttävämpää : :) Oletko sitä kokeillut?

Jep kannattaa kokeilla :) Se piti vielä sanoa että kun sun vauvalla oli sairastelua ja ilmeisesti hampaitakin tulossa niin voisikohan nekin olla syynä yöitkuihin eikä aina nälkä? Huomasin nimittäin ite kun oli likalle tulossa hampaita niin syötin enemmän yöllä, joka kyllä helpottikin hänen oloaan (imeminenhän vissiin auttaa sitä kipua) vaikka ei varmaan oikeasti ollut niin kova nälkäkään :) Onnea yritykselle :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
vauva on 6kk, kohta 7kk. täytyy kokeilla sitä tassutusta, mutta päällimmäisin kysymys on, uskallanko alkaa vielä mitään unikoulua tekemään lapsen sairastelun takia?

uskallat kait..mun tytöllä kanssa kovaongelmia ja ollaan putkitukseen menossa..itse lopetti tossa 6-7kk ikäsenä syönnit..että että kattele nyt vähän aikaa..ja kyllä mä unikoulua pidin olihan se aika hulinaa yöt mutta rauhoittui sitten

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
vauva on 6kk, kohta 7kk. täytyy kokeilla sitä tassutusta, mutta päällimmäisin kysymys on, uskallanko alkaa vielä mitään unikoulua tekemään lapsen sairastelun takia?

uskallat kait..mun tytöllä kanssa kovaongelmia ja ollaan putkitukseen menossa..itse lopetti tossa 6-7kk ikäsenä syönnit..että että kattele nyt vähän aikaa..ja kyllä mä unikoulua pidin olihan se aika hulinaa yöt mutta rauhoittui sitten

Kiitti sulle, katellaan ja oon varannu lääkäri ajan noista muista ongelmista täytyy vain seurata tilannetta

Yhteistyössä