V
VäsyPöö
Vieras
Alkaa olla jo epätoivoinen olo. Tyttö 1,5v heräilee öisin n. 2-8kertaa. No ei siinä mitään, mutta tuo heräilyn laatu on alkanut olla hieman erikoista. ELikkä nukkumaan viim klo 21 (nukahtaa helposti), herää eka kerran ennen puolta yötä, mutta nukahtaa helposti uudelleen. Sitten nukutaan 2-3h ja herätään itkun kanssa ja viimeisen kaksi viikkoa tämä herääminen onkin sitten tuottanut 2-4 tunnin hereillä olon. Neiti siis herää itkien, rauhoittuu ottaessani syliin. Kiikutellaan ja laulelen hänelle, mutta neiti vaan kiemurtelee, nukahtaa hetkeksi, taas kiemurtelee, vaihtaa asentoa, välillä vähän itkee, pyytää maitoa...Jos lasken sänkyyn alkaa armoton huuto, jos laitan lattialle niin huutaa. Mikään ei auta, sitten jossain vaiheessa simahtaa ja herää yleensä aamu 7 mennessä kerran tai pari.
Oon aika loppu tähän yö rumbaan. Onko tämä joku vaihe? Poskihampaat on tulematta vielä, mutta voiko niiden tulo tällaistakaan aiheuttaa... Puhumista on kyllä alkanut nyt aktiivisesti harjoitella, voiskohan johtua siitä. Oon aivan pihalla. Onko muilla ollut tällaista ja kauanko on kestänyt?
Oon aika loppu tähän yö rumbaan. Onko tämä joku vaihe? Poskihampaat on tulematta vielä, mutta voiko niiden tulo tällaistakaan aiheuttaa... Puhumista on kyllä alkanut nyt aktiivisesti harjoitella, voiskohan johtua siitä. Oon aivan pihalla. Onko muilla ollut tällaista ja kauanko on kestänyt?