yövaippa falskaa pojalla n. 10kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Käytössä öisin Lidlin vaipat 7-18kg ja nyt on tosi useasti aamulla pissa jostain reunasta tullut yli. Mikä tähän auttaa? Onko Lidlissä vielä isompia vaippoja?

Sori, tämä menee aiheen ohi, mutta ensimmäinen mielleytymäni oli, että kuinka paljon sitä tavaraa voi tulla, jos kerran ohikin vuotaa 10kg/ yö...

Mutta samaa mieltä kuin haisuli, koeta toista merkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Ei tee mieli vaihtaa merkkiä, kun on todettu hyväksi.

Tiedä sit pistääkö mies illalla vaipan jotenkin vähän huolimattomammin kuin minä...?

Älä vaihda merkkiä vaan osta niitä Lidlin isompia. :) Tai housuvaippoja. ;)

Ja tosiaan vaipan laittamisessa on iso syy vuotamiseen, suoraan ja tiukkaan, miehet ei aina huomaa ja pippelikin voi jäädä sojottamaan ylöspäin. :whistle:

Housuvaipat ei kai toimi niin hyvin yövaippana, kun meillä ainakin on niin painava yövaippa aamulla. Onko siis Lidlissä vielä isompaa kokoa tavallisena vaippana?

Housuvaipat ei kai toimi niin hyvin yövaippana, kun meillä ainakin on niin painava yövaippa aamulla. Onko siis Lidlissä vielä isompaa kokoa tavallisena vaippana?

Miksei toimi? Meillä on siirrytty alle vuosikkaana kokonaan housuvaippoihin eikä yhtään ohivuotoa ole tullut.

On niistä Lidlin teippivaipoista olemassa se isompi 11-25 kg.

Miksei toimi? Meillä on siirrytty alle vuosikkaana kokonaan housuvaippoihin eikä yhtään ohivuotoa ole tullut.

On niistä Lidlin teippivaipoista olemassa se isompi 11-25 kg.

meillä falskas lidlin vaipat joka yö, sama oli sitten liberoilla, pirkkavaipoilla, dailyvaipoilla ja kokeilinpa jotain merkittömiäkin...vimeisenä kokeilin pamperseja kun ne ei pienemmässä koossa vauvaiässä toiminut mut kas, istuu just ja ei yhtään ohivuotoa!

Mulla sitten tuosta housuvaipasta ehkä väärää tietoa. Täällä palstalta vaan mielestäni olen lukenut, ettei pitäisi niin pitkää aikaa pissaa mitä tavallinen teippivaippa...?

meillä tulee kans nykyään öisin kaikista vaipoista läpi ja en enää käsitä mitä tehdä. oon kokeillut liberoa eri kokoina,housuvaippoina ja tavallisina, pampperssia myös ja cien vaippaa, kaikki falskaa.
nyt ihan suosiolla joka yö vaihdan pojalle vaipan jossain välissä. huokaus

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä tulee kans nykyään öisin kaikista vaipoista läpi ja en enää käsitä mitä tehdä. oon kokeillut liberoa eri kokoina,housuvaippoina ja tavallisina, pampperssia myös ja cien vaippaa, kaikki falskaa.
nyt ihan suosiolla joka yö vaihdan pojalle vaipan jossain välissä. huokaus

Minkä ikäinen ja kokoinen poika teillä on?

Uusimmat

Yhteistyössä