Yritän olla asiallinen, mutta miten joku normaalipainoinen voi olla sairaalloisesti lihavan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

merja h

Vieras
Eli katoin suurinta pudottajaa ja toi Veijo ilman paitaa meinas saada oksennuksen aikaan ja sen avovaimo on ihan normaalikokoinen ellei jopa hoikka.

Kysyn nyt miten joku voi olla tuollaisen läskin kanssa? joojoo ja ja lässyn lässyn henkinen puoli, mutta miten joku voi edes ajatella seksiä tuollaisen valaan kanssa?

No eikö kukaan voi oikeasti sanoa? Kun on paremmankinnäkösiä tarjolla, ni miksi ottaa läski? Kyllä maailma nyt on vaan niin ulkonäkökeskeinen paikka. Mä en ainakaan antais kellekään läskille torttua!

Ehkä se lihonut ei ole ollut aina lihava niinkun meikäläisen tapauksessa. Tuskinpa tuo minunkaan mieheni mua kahtakertaa katsois kadulla nykyisin jos ei jo yhdessä oltais.
Kyllähän sitä jotkut ihastuu toisessa muihinkin asioihin kuin ulkonäköön. Ja kun rakastaa toista ihmistä niin ei ne läskit enää ole niin rumaa kuin ehkä jollakin tuntemattomalla olisi. Ja turha olla huolissaan muiden seksielämästä, eiköhän kukin huolehdi siitä ihan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja hyiiii läskit:
No eikö kukaan voi oikeasti sanoa? Kun on paremmankinnäkösiä tarjolla, ni miksi ottaa läski? Kyllä maailma nyt on vaan niin ulkonäkökeskeinen paikka. Mä en ainakaan antais kellekään läskille torttua!

No ensinnäkin a ehkä siksi, että makuja on yhtä monta kuin maistajaakin. Mä esim tykkään semmosista isommista miehistä. Mun mielestä joku laiheliini ei todellakaan ole "paremmannäköinen tarjolla oleva".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Avovaimo sen näköinen, että ei varmasti ole paljon valinnanvaraa eikä juurikaan käy flaksi miesmaailmassa.

Aika rumasti sanottu. Kyllä vaan mulle ainakin luonne ja muu merkkaa tosi paljon enemmän kun ulkonäkö. Mut sullehan varmaan komee/kaunis mallinukke ajais saman asian, sahajauhoa päässä mut helvetin kapee ja upee muuten...;)

Olis kamalaa olla noin pinnallinen. Mieluummin läski kuin tyhjä sisältä.

Joo, noin läskin miehen pitäis olla melkoinen ihmemies luonteeltaan, että haluaisin tuttavuutta hänen kanssaan syventää kaveriastetta pidemmälle... Ikävä sanoa näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Olis kamalaa olla noin pinnallinen. Mieluummin läski kuin tyhjä sisältä.

Sohvaperunuus ja ylensyöminen on syvällisyyttä? Reps jälleen kerran.. :saint:

Kylläpä ihmiset on julmia :/ eikä ykskään niistä uskalla näyttytyä täällä jotta saatas arvostella heidän ulkonäköään. Helppohan se on puhua nikin takaa,todellisuus voi kyllä oikeesti olla ei-niin-kaunista. Pitäkää mielessä että makuja on monia. juuri SINÄKIN voit olla jonkun mielestä kun petolinnun perse.

Mun mies painoi 68kg, kun alettiin seurustella, nykyään ainakin 110kg, ja ei oo mitään salimassaa, vaan ihan sitä itteään. Tietysti toivoisin että hän sais itteään niskasta kiinni ja pudottais painoa jonkin verran, ihan oman terveytensä tähden, mutta kyllä mä häntä rakastan ihan nykyiselläänkin. Paras isä ja aviomies mitä toivoa voi, ja seksiäkin on ihan sopivasti, toisinaan aktiivisempi kausi, toisinaan taas voi muutama päivä jäädä välistäkin ilman.

Mä rakastan lihavaa miestä sydämestäni vaikka olenki hoikka. Kun tavattiin oli mieskin hoikka mutta vuosien aikana lihoi. En kuitenkaan ole lakannut rakastamasta,enkä lakkaa. Se sama rakas se on vaikka isompi onkin. Pikkasen pinnallista ajattelua että kun mies/nainen lihoo niin siinä ei ne koetut asiat ja vuodet enää merkkaakaan mitään. Ei mee jakeluun kyllä mulle. Hylk'äisitkö oman äitis jos se yhtäkkiä lihois ja SÄ et tykkäis siitä et lihoo?

rakkasu on sokea?! itse en ainakaan ulkonäköä katsoisi, jos rakastuisin niin palavasti kun olen joskus rakastanut... olen nuori ja kaunis nainen, mutta tosirakkauden tähden ottaisin rinnalleni vähän epäviehättävämmänkin miehen! huh, pinnallisuudesta voi näemmä kasvaa kokemusten ja kärsimyksen kautta pois, hyvä minä :)

Yhteistyössä