yrittäjät/yrittäjien vaimot??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä näkyy, hinnat on pitänyt laskea niin alas että menee miinuksen puolelle, mutta pakko saada tuotteet liikkeelle. Todella huonolta näyttää. ulkopuolinen työntekijä oli jo pakko pistää pois, nyt ollaan enää isännän kanssa kahden. Emme tiedä enää kuinka kauan tämä kannattaa. Maatalousyrittäjä
 

Yhteistyössä