Yrityksen syksyllä tai talvella aloittavia:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Metsätähtönen: No mie olen naimisiin kyllä mennyt, mitähän meillä oli ohjelmassa.. no sellainen tavaran kierrätys leikki, missä luettiin runoa ja paketti kierti häävieraiden joukossa ja lopulta päätyi tuoreelle aviopuolisolleni. Eli oli hänelle lahja. Ja sit oli "Solmussa" peli, jossa oli kolme kahden henkilön porukkaa sidottuna toisiinsa ja heidän piti päästä irti logiikalla ei katkaisemalla narua. Olikohan muuta? En muista.. en ole varma onko tuo runo jossain tallella, mut voin yrittää kurkkasta..

~Möhkis~

Miulle soppii, että Möhköfanttis päivittellee. Voisi myös linkit laittaa, eli uuteen ketjun tämän ketjun linkki ja vanhaan uuden ketjun linkki.

Mulla ois siis huhtikuu 2010 yrityksen aloitus, 1. toiveissa. Ja tarvitseeko muuta?

Tuli vähän pikavisiitti B)

Oi kivaa jos Möhköfanttis rupeat meijän pinon päivittelijäksi! =)
Ja Möhköfanttikselle piti kommentoida, että mulle tuli esikoisesta se ostovimma heti plussatestin jälkeen... Nyt pitäis vähän hillitä, sillä eihän meillä ole viellä edes yritys alkanut...Mutta mulla taitaa olla vauvakuumeen yksi oire tuo mammapaitojen hypistely( ja ostelu)... :ashamed: Jos meille ei toista lasta sitten jostain syystä enää suotaisi, niin lahjoitan ne sitten jollekkin ihanista ystävistäni..
Ja onhan mulla tosiaan esikoisen raksausajalta neljän vuoden takaa jo ennestään kellarissa iso pahvilaatikko, jonka kyljessä lukee "odotus- ja imetyskamppeet". Sen laatikon kun pääsisi viellä avaamaan...Oih... :heart:

Niin, täytynee ruveta töitä tekemään , mutta jos Möhköfanttis meille uuden pinon teet, niin pistäisitkö mulle rivin:

Tyttö 03/06- Pikkukakkonen haaveissa, yritys alkaa 02/10 :wave:

Yhteistyössä