Y
"ystävä"
Vieras
Alkaa pikku hiljaa ärsyttää "ystävä", joka käy meillä kahvilla lähes viikoittain, mutta ei koskaan kutsu minua heille. Ystäväni käy töissä meillä päin ja poikkeaa meillä kotimatkalla. Kun minä sitten olen hänen suunnallaan käymässä ja soitan ja kysyn, että onko kotosalla jos tulen piipahtamaan, niin ei sovi. Koskaan ei sovi. Milloin on työasia, milloin kipeä, milloin siivouspäivä ja milloin mikäkin. Muutaman kerran kun on soittanut ja olen sanonut, etten ole kotona niin saan kuulla, että mulle ei sitten koskaan sovi jos olisi tulossa.
Samainen ystävä sanoi juuri, että juhlivat äskettäin hänen miesystävänsä 30v päiviä. Noh, ystäväni äiti tuntee oman äitini ja hän oli sanonut äidilleni, että siellä vietettiin juuri miehen 40v juhlia. En tajua miksi pitää valehdella. Jos häpeää miehen ikää, niin miksi sitten seurustelee miehen kanssa.
Samainen ystävä sanoi juuri, että juhlivat äskettäin hänen miesystävänsä 30v päiviä. Noh, ystäväni äiti tuntee oman äitini ja hän oli sanonut äidilleni, että siellä vietettiin juuri miehen 40v juhlia. En tajua miksi pitää valehdella. Jos häpeää miehen ikää, niin miksi sitten seurustelee miehen kanssa.