Ystava tuntee olevansa vaaraa sukupuolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja drakonia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

drakonia

Aktiivinen jäsen
20.09.2008
1 629
0
36
Miten tukea tallaista hloa joka tuntee olevansa vaaraa sukupuolta. Olen ihan onneton tallaisessa. Tekee pahaa, kun naan kuinka huonosti han voi. Se vaikuttaa hanen jokapaivaiseen elamaansa.

En voi sanoa, etta tiedan milta hanesta tuntuu, koska en todellakaan tieda. Asiaan ei oikein kovin nopeasti voi saada apuakaan esim. sukupuolenvaihdos prosessi kestaa tietaakseni kuukausia ellei vuosia?

Kyseessa on miespuolinen henkilo. Joka siis haluaisi olla nainen. Han on tehnyt jo kaiken mita voi tehda ilman leikkauksia yms. Mm. kayttaa hametta, on pidempi tukka. Meikkaa jne. Mutta han sanoo ettei se auta.

Olen neuvoton :'( :( Kamalaa vaaryytta, etta joku joutuu kokemaan tallaista elamassaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Väinämöisen Palttoonappi:
Olemalla lähellä, ystävänä. Ja että hän tietäisi mitä ajattelet, sen ettei ulkokuori ole kaikkea, kun sinä tiedät mitä hän on sisimissään. Tuet.

Taman olenkin hanelle sanonut. Han tulee olemaan mun ystava eika sita tallaset asiat muuta.

Onneksi han on tasta suht avoin, vaikka hanen perhe ei tieda (lukuunottamatta yhta siskoa) niin melkein kaikki ystavat kuitenkin tietaa.