T
tuntematon
Vieras
Elän hyvässä parisuhteessa, minulla on suht kiva koti, vaikkakin vuokrattu vain. Saan lapset hoitoon aika usein ja opintoni sujuvat hyvin. Meillä ei ole rahaa ylimääräisiä, mutta sen verran on että toimeen tulen. Lapseni ovat terveitä ja iloisia. Ostan heille paljon kaikenlaista. Tutustuin kesän alussa erääseen naiseen, jonka kanssa ystävystyin. Heillä on tilanne paljon huonompi kuin meillä. On sairastelua, eivät saa lapsia hoitoon, rahaongelmia. Kaikki meni hyvin kunnes kuulin että nainen on puhunut minusta pahaa kaikille. Hän selvästi kadehtii kun ostan vaikka vaatteita lapsilleni kun ei itse voi ostaa. Olen auttanut häntä paljon, lainannut rahaa ja antanut lasten vanhoja vaatteita. Hänkin on auttanut minua tietyissä asioissa. Mutta nyt on alkanut paljastua selkään puukottamista. Hän on muunmuassa arvellut minulla olevan päihdeongelmia(juon silloin tällöin viiniä hieman), arvostellut parisuhdettamme ja lastenkasvatustapojani.
Pitäisikö lopettaa ystävyys? Kerran olen jo anteeksi antanut, muta sama touhu jatkuu vain.