T
tyhmäkö?
Vieras
Erosin miehestäni ja lapseni isästä reilu kuukausi sitten.
Vähän eron jälkeen hyvä ystäväni lohdutti miestäni ja rakastui häneen.
Mieheni piti häntä kuitenkin edelleen ystävänä,mutta myös antoi ystävän lohduttaa.
Tiedän,ettei exäni halua naisesta muuta.Hän ei ole kiinnostunut naisesta sillä tavoin,kuin nainen toivoisi.
Minusta tuntuu pahalta,että ystäväni yritti miestäni,vaikka tämä onkin ex.
Pidin naista todella hyvänä kaverina.
Mä tiedän,että nainen on hyvä ihminen edelleen ja jos mieheni olisi oikeasti hänestä kiinnostunut,niin ehkäpä nyt pystyisin ajattelemaan asiaa muultakin kantilta kuin loukattuna osaopuolena.
Mutta mietinkin,että olenko edes loukattu osapuoli,koska mehän olimme eronneet?
Ja jostain syystä haluaisin tälle naiselle sanoa,ettei mieheni tunne häntä kohtaan ystävyyttä kummempaa,mutta en halua sekaantua siihen soppaan.
Kannattaako mun pitää edes tätä naista ystävänäni?
Mä en kyllä kanna kaunaa heitä kohtaan.
Vähän eron jälkeen hyvä ystäväni lohdutti miestäni ja rakastui häneen.
Mieheni piti häntä kuitenkin edelleen ystävänä,mutta myös antoi ystävän lohduttaa.
Tiedän,ettei exäni halua naisesta muuta.Hän ei ole kiinnostunut naisesta sillä tavoin,kuin nainen toivoisi.
Minusta tuntuu pahalta,että ystäväni yritti miestäni,vaikka tämä onkin ex.
Pidin naista todella hyvänä kaverina.
Mä tiedän,että nainen on hyvä ihminen edelleen ja jos mieheni olisi oikeasti hänestä kiinnostunut,niin ehkäpä nyt pystyisin ajattelemaan asiaa muultakin kantilta kuin loukattuna osaopuolena.
Mutta mietinkin,että olenko edes loukattu osapuoli,koska mehän olimme eronneet?
Ja jostain syystä haluaisin tälle naiselle sanoa,ettei mieheni tunne häntä kohtaan ystävyyttä kummempaa,mutta en halua sekaantua siihen soppaan.
Kannattaako mun pitää edes tätä naista ystävänäni?
Mä en kyllä kanna kaunaa heitä kohtaan.