Ystäväni ja ex mieheni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmäkö?

Vieras
Erosin miehestäni ja lapseni isästä reilu kuukausi sitten.
Vähän eron jälkeen hyvä ystäväni lohdutti miestäni ja rakastui häneen.
Mieheni piti häntä kuitenkin edelleen ystävänä,mutta myös antoi ystävän lohduttaa.
Tiedän,ettei exäni halua naisesta muuta.Hän ei ole kiinnostunut naisesta sillä tavoin,kuin nainen toivoisi.
Minusta tuntuu pahalta,että ystäväni yritti miestäni,vaikka tämä onkin ex.
Pidin naista todella hyvänä kaverina.
Mä tiedän,että nainen on hyvä ihminen edelleen ja jos mieheni olisi oikeasti hänestä kiinnostunut,niin ehkäpä nyt pystyisin ajattelemaan asiaa muultakin kantilta kuin loukattuna osaopuolena.
Mutta mietinkin,että olenko edes loukattu osapuoli,koska mehän olimme eronneet?
Ja jostain syystä haluaisin tälle naiselle sanoa,ettei mieheni tunne häntä kohtaan ystävyyttä kummempaa,mutta en halua sekaantua siihen soppaan.
Kannattaako mun pitää edes tätä naista ystävänäni?
Mä en kyllä kanna kaunaa heitä kohtaan.

Sä olet mustasukkainen! Mitä sitten vaikka ystäväsi olisikin miehesi kanssa? Miehesi on vapaata riistaa ja saa seurustella kenen kanssa haluaa. ja mistä sinä tiedät mitä miehesi ystävästäsi haluaa, onko tosissaan vai ei. Ei sinun siihen kannata puuttua, se on EX miehesi ja ystäväsi välinen asia.

tiedän,koska ex mieheni kertoi koko jutun minulle.
Omasta mielestäni en ole mustasukkainen,ei minulla ole siihen mitään syytä.
Heidän tilanne on paljon monimutkaisempi,mutta en viitsi siitä tästä kirjoittaa.Olen aidosti huolissani kummastakin.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkö:
tiedän,koska ex mieheni kertoi koko jutun minulle.
Omasta mielestäni en ole mustasukkainen,ei minulla ole siihen mitään syytä.
Heidän tilanne on paljon monimutkaisempi,mutta en viitsi siitä tästä kirjoittaa.Olen aidosti huolissani kummastakin.

He molemmat kuitenkin aikuisia ihmisiä.... anna itse hoitaa välinsä.

Juu, en minä kyllä menisi ystäväni exiä "lohduttelemaan" vaikka kuinka olisi ollut jo jopa KUUKAUDEN vapailla markkinoilla.. HALOO! Tuossa on syytä jo olla hieman loukkaantunut ns. ystävälle vaikka ex ei enää millään tapaa kiinnostakkaan.

mutta erosta on noin vähän aikaa!! mietippä joosepin äiti omalle kohdalle!!! se on varmasti jo tarpeeksi vaikeaa jos miehellä olisi uus nainen vaikkei kukaan tuttu olisikaan!!

Siis eihän sun ap kannata mitään numeroa tästä nostaa vaikka ymmärrän hyvin että sattuu! Loppupeleissä sinä et voi siihen vaikuttaa mitä heidän välillä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Kyllä minusta tuntuu että olisin loukattu osapuoli jos YSTÄVÄNI tekisi noin. Kyllä oikea ystävä antais pölyn laskeutua ennen ku käy kiii..

Eikä kannatakkaa kantaa kaunaa mutta kyllä minä varmasti ottaisin etäisyyttä tuollaiseen ystävään koska erosta toipuminen vie aikaa muutenki!

Minulle ex on ex vaikka voissa paistaisi.
Jos ystäväni hänen kanssaan jotain touhuaisi niin siitä sitten vain.Ei minulle olisi eroa onko mennyt kuukausi vai vuosi.
En ystävääni siksi hyleksisi,saattaisi olla että heistä tulisi "ikuinen" pari.

olenkin miettinyt,että oliko tää ystävä,ystäni ollenkaan.
Erosta oli kulunut tosiaan vain hetki.Silti empatiani on naisen puolella,koska tiedän,että hän halusi mieheni.Jotenkin tuntuu pahalle menettää ystävyys.=(
Mutta voinko mä enää häneen luottaa,kannattaako se?
Tosin en edes tiedä haluaako nainen olla ystäväni enää.
Ystäviä ei ole koskaan liikaa ja tavallaan ymmärrän häntä ja toisaalta taas en.
Mun ystävyyttä ja luottamusta on ennenkin käytetty pahasti hyväksi.
Jopa tämä nainenkin,rahallisesti meinaan.Harmittaa jos hän oli näistä syistä ystäväni.=(

Ystävien entisiin, nykyisiin tai tuleviin miehiin ei kosketa. Maailmassa on miehiä vaikka kuinka paljon, ei ystävien jämiä tarvitse ottaa :whistle:. En myöskään dyykkaa ystävieni roskiksia tai syö tähteitä heidän lautasiltaan :kieh:.
Että tätä mieltä minä olen :saint:.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos ystäväni hänen kanssaan jotain touhuaisi niin siitä sitten vain.Ei minulle olisi eroa onko mennyt kuukausi vai vuosi.

Tämä ei päde tässä tapauksessa,koska tiedän mitä mieheni naisesta haluaa ja mitä ei.Mieheni on rumasti sanottuna käyttänyt naista tavallaan hyväksi.

Tämä ei päde tässä tapauksessa,koska tiedän mitä mieheni naisesta haluaa ja mitä ei.Mieheni on rumasti sanottuna käyttänyt naista tavallaan hyväksi.

No vannomatta paras.
Eräs tuttavamies haukkui aina yhtä emäntää melkoisen tujuilla sanoilla siis muille mieheille.
Mutta kas kummaa menivät naimisiin jopa.
Taisi olla tientasoitus käynnissä ja varmistus että ei saisi kilpailijoita.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä kyllä pitäisin näppini irti ystäväni exästä.

Miksi? jos mies on ex ja yhteen synkkaa...?
Tarviiko mun selitellä omia ns. valintojani? Mä en vaan voisi alkaa seurustelemaan ystäväni exän kanssa.

Heh taitaa joosepinäidille olla tuttua tuollainen lohduttelu...
Olen myös sitä mieltä ettei ystävien eksiin kosketa pitkällä tikullakaan..

Mielstäni ystävä isolla yy:llä tajuaa missä menee hyvän maun raja tällaisissa asioissa!! Kyllä o vissi ero onko pariskunta ollut erossa kuukauden tai esim useamman vuoden! Ero on aina ero ja siinä särkyy jotain ja useasti sen särkyneen paikkaamiseen kuluu aikaa..

Mun on muuten helevetin vaikea kuvitella itseäni LOHDUTTAMASSA ystäväni entistä miestä erotilanteessa :o. Suorastaan mahdotonta. Mä lohdutan sitä ystävää, en miestä....Vaikka olenkin ystävieni miesten kanssa ihan hyvissä väleissä, mutta silti. Se ystävä on numero yksi, miehen täytyy vaan pärjätä omillaan (kai sillä on ystäviä, sukulaisia, jotka voi lohduttaa, ei siihen ex-vaimon ystäviä tarvita :headwall: ).

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mun on muuten helevetin vaikea kuvitella itseäni LOHDUTTAMASSA ystäväni entistä miestä erotilanteessa :o. Suorastaan mahdotonta. Mä lohdutan sitä ystävää, en miestä....Vaikka olenkin ystävieni miesten kanssa ihan hyvissä väleissä, mutta silti. Se ystävä on numero yksi, miehen täytyy vaan pärjätä omillaan (kai sillä on ystäviä, sukulaisia, jotka voi lohduttaa, ei siihen ex-vaimon ystäviä tarvita :headwall: ).

No tuokin nyt riippuu vähän tapauksesta. en mä esim. rupee lohdutteleen jotain ystävääni joka on eka vuoden salaa tapaillut toista miestä salaa. sitten jättää miehensä ja neljä pientä lasta ja muuttaa tän salarakkaan kanssa 100km päähän lapsistaan.... ystävä voin hälle vielä olla, mutta kyllä mu sympatiat on enemmänkin tän jätetyn miehen ja hänen lastensa puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:

No tuokin nyt riippuu vähän tapauksesta. en mä esim. rupee lohdutteleen jotain ystävääni joka on eka vuoden salaa tapaillut toista miestä salaa. sitten jättää miehensä ja neljä pientä lasta ja muuttaa tän salarakkaan kanssa 100km päähän lapsistaan.... ystävä voin hälle vielä olla, mutta kyllä mu sympatiat on enemmänkin tän jätetyn miehen ja hänen lastensa puolella.

No, totta. Mutta en mä siltikään menisi miestä lohduttelemaan. Ystävä on se, jota kohtaan tunnen lojaaliutta, ei se mies. Tässä tapauksessa sanoisin kyllä ystävälle varsin suoraan mitä mieltä olen hänen tempauksestaan. Mutta kai sillä miehellä tässäkin tapauksessa on muitakin lohduttajia kuin vaimon ystävä?

No vannomatta paras.
Eräs tuttavamies haukkui aina yhtä emäntää melkoisen tujuilla sanoilla siis muille mieheille.
Mutta kas kummaa menivät naimisiin jopa.
Taisi olla tientasoitus käynnissä ja varmistus että ei saisi kilpailijoita.

voipi olla näinkin. tai sitten exä ei halua loukata exänsä tunteita, ja esittää välinpitämätöntä tälle exän ystävättärelle. todellisuudessa heidän suhteensa voi olla viittä vaille papinaamenta.

Yhteistyössä