ystäväni kysyi minua mukaan ulkomaan matkalle. uskallanko lähteä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja caroline
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

caroline

Vieras
ystäväni on mies. hän on pyytänyt minua mukaansa jo kolme kertaa. olen tuntenut hänet puoli vuotta, mutta luotan häneen, koska hän kohtelee minua hyvin. ainoa ongelma on vain se, ettei minulla ole vara lähteä. :( mies tarjoutui heti kustantamaan kaiken lennoista ruokiin jne. mutta minä en halua käyttää häntä hyväkseni ja minua ottaa niin luonteen päälle jos joku "elättää" minua, koska olen tottunut elättämään itse itseni. mies sanoi, ettei hän ajattele asiaa noin vaan haluaa auttaa minua. (minulla on ollut rankkaa)

Mä lähtisin. :) Jos mulla olisi ystävä, jolla vähän rahaa ja mulla reilusti enemmän, tarjoaisin varmasti joskus itsekin samanlaista reissua. Kaikille raha ei ole niin "pyhää", musta sen tarkoitus on tuottaa iloakin, joskus myös läheisille. :)

There's no such thing as free lunch...

Mutta en tunne sinua enkä ystävääsi, joten en osaa sanoa mitä hän odottaa vastineeksi, onko kyseessä vain ystävän halu auttaa ystävää vai onko jotain odotuksia "lahjan" suhteen

Alkuperäinen kirjoittaja caroline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itsekin miettisin tuota raha-asiaa. En halua olla kellekään "velkaa".

en minäkään, mutta mies sanoi siihenkin ettei minun tarvitse maksaa mitään takaisin.

Maksaa vai "maksaa"...?

maksaa rahana. ei seksinä. ystäväni ei ole mikään elostelija.

Onko teillä ystävyyssuhde vai sisältyykö siihen seksiä?

Itsekin miettisin tuota raha-asiaa. En halua olla kellekään "velkaa".

en minäkään, mutta mies sanoi siihenkin ettei minun tarvitse maksaa mitään takaisin.

Maksaa vai "maksaa"...?

maksaa rahana. ei seksinä. ystäväni ei ole mikään elostelija.

Onko teillä ystävyyssuhde vai sisältyykö siihen seksiä?

ystävyyssuhde, joka ei sisällä seksiä.

Hän voi kuitenkin odottaa ja toivoa, että olisitte enemmän kuin ystävät. En lähtisi, jos minulla ei olisi mitään kiinnostusta häneen. Säästäisin matkaa varten ja lähtisin vasta, kun itsellä olisi siihen varaa.

Hän voi kuitenkin odottaa ja toivoa, että olisitte enemmän kuin ystävät. En lähtisi, jos minulla ei olisi mitään kiinnostusta häneen. Säästäisin matkaa varten ja lähtisin vasta, kun itsellä olisi siihen varaa.

mitä tarkoitat "enemmän kuin ystävät" ?

Jos kerran epäröit, luota intuitioon, äläkä lähde. Reissussa on muutenkin hyvä olla oma luottokortti mukana kaikkien yllätysten takia. Ei tarvita sen kummempaa kuin miehen vatsatauti niin tarvitset oman kortin, että saat rahaa ja ruokaa.

Yhteistyössä