Ystäväni suuttui kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
öö...voi olla että haet apua, ei varmaan tapahdu uudestaan..aika epäselväks jäi nyt että tajuutko että sulla on vakava ongelma? jos asenne on noin niin en ihmettele jos kaveri on entinen. on todella raskasta kattoa vierestä tommosta. :(

Tarkoitin sanoa ettei varmana tapahdu uudestaan. Eli ei tapahdu. Ilmeisesti kirjoitusvirhe tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja kipua:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Ehkä hän vain koki sinun hakevan hänen huomiotaan tempullasi tai jotain vastaavaa.

hän sanoi ettei voi sietää itsensä satuttamista.

Eli hän vain ei ymmärrä miski teit niinkuin teit, eikä sitä voi ymmärtääkään kukaan muu kuin sellainen, joka on myös itseään satuttanut.

Myös minä olen joskus satuttanut itseäni. Ystäväni joille kerroin kauhistuivat - eivät suuttuneet. Olen sittemmin hakenut apua. Tosiystävät auttavat - eivät hylkää!!! Ap jos kaipaat juttukaveria laita mulle yv:tä :hug:

Ei kai se ole ihmekään kun ihmiset kärsii ja voi pahoin kun kanssa ihmiset on noin julmia. Sääliä, huomion hakua jne. Kun tietäsitte itse miltä tuntuu kun kipu sisällä kasvaa niin suureksi ettei keksi mitään mikä auttais ja tarttuu siihen veitseen tai saksiin!!
Täältä ei ainakaan kannata juttuseuraa hakea näköjään.

Alkuperäinen kirjoittaja kipua:
Ei kai se ole ihmekään kun ihmiset kärsii ja voi pahoin kun kanssa ihmiset on noin julmia. Sääliä, huomion hakua jne. Kun tietäsitte itse miltä tuntuu kun kipu sisällä kasvaa niin suureksi ettei keksi mitään mikä auttais ja tarttuu siihen veitseen tai saksiin!!
Täältä ei ainakaan kannata juttuseuraa hakea näköjään.

mä tiedän kuule tasan tarkkaan! mutta mä hain siihen apua enkä ruikuttanu netissä..

sun ystäväs reaktio on erittäin yleinen koska kyllä se kuule sattuu muihinkin, et suinkaan ole ainoa!

itse olen käynyt läpi vuoden sairaalakierteen eli tiedän kyllä mitä paha olo on.. ruikuttaminen ei silti pelkästään auta vaan asialle on ITSE tehtävä jotain!

Ystäväsi suuttui koska välittää sinusta eikä halua että sinua sattuu. Anna ystäväsi auttaa sinua ja ennenkaikkea OTA APU HÄNELTÄ VASTAAN. Se on parasta mitä voit ystävällesi tehdä.

Yhteistyössä