V
vierailija
Vieras
Niin onko sinulla joulusuunnitelmia?![]()
Joulusauna, joulukirkko, jouluolut ja joulupukin seksuaalinen ahdistelu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin onko sinulla joulusuunnitelmia?![]()
Hauskaa ohjelmaaJoulusauna, joulukirkko, jouluolut ja joulupukin seksuaalinen ahdistelu.
Siellä on Tosiystäväni!Kiitos viestistä, tuli lämmin olo.
Tulin itsekin aika myöhään tänne. Siivosin, sain laitettua kesävaatteet pois ja järjesteltyä, muutamia lahjoja valmiiksi (synttärilahja) ja tuollaista![]()
En halua, että ystäväni joutuu viettämään joulun yksin!Voisin esim. ottaa ystävän mukaani tai jäädä tänne ja nähdä ystävää jouluaattona.
![]()
Kenelle sinulla on synttärilahja?Tänä viikonloppuna en ole miettinyt joulua, mutta onhan tässä vielä aikaa.Entä sinä? Onko sinulla jotain suunnitelmia jouluksi?
![]()
Kävin illalla lenkillä ja hui miten viileää! Mittari näytti -1.Hei täällä minä, lämmittää mieltä jutella ystävän kanssa. ♥ Kävin illalla ulkoilemassa ja huomasin että olisi kyllä tarvinnut pipoa tai jotain korvalämmikkeitä
oli niin kylmä viima. En vain ole etsinyt pipoja vielä kesäteloilta
täytyy huomenna etsiä. Mitä vaatteita laitoit pois, kesätakit vai?
Täällä ketjussa joku on välissä juksailemassa![]()
Veljelleni. Täyttää pyöreitä vuosia, joten siksi ajattelin lähettää lahjan. Ja minulla sattuu olemaan juuri sopivasti yksi.Kenelle sinulla on synttärilahja?♥
En ole miettinyt joulua. Ei ole varaa ostaalahjoja.
Kävin illalla lenkillä ja hui miten viileää! Mittari näytti -1.Olin tuulitakissa ja panta päässä, selvisin kuitenkin.
Järjestelin koko vaatekaapin. Sieltä oli vaikea löytää mitä tarvitsin. Kesäpaidat, ohuet hanskat ym. piiloon taakse, villapaidat ja muut näköetäsyydelle.![]()
Veljelleni. Täyttää pyöreitä vuosia, joten siksi ajattelin lähettää lahjan. Ja minulla sattuu olemaan juuri sopivasti yksi.
Ystäväni, en minäkään osta hirveästi. Minulla ei edes ole joululahjoja valmiina täksi vuodeksi.
Olin voittanut lahjakortin yhteen urheilukauppaan viime vuonna. Ostin isälleni sieltä vaatetta. Sitten sanoi jouluna, ettei tarvitse ostaa mitään muuta. Jotkut niistä lahjakortilla saaduista käyvät hyvin.
Tuollaista![]()
Ohuita t-paitoja voi käyttää villapaitojen alla joo, mutta nämä olivat nättejä kesäpaitoja. Haluan pitää niitä kesällä. Villapaitojen alle käy simppelit t-paidat.Kyllä joitain ohuita/kesäpaitoja voi käyttää talvellakin paksumman alla.![]()
Joo, se oli alennuksesta..ostatko lahjoja alennuksesta jemmaan/varastoon? Se on kyllä viisasta
Minäkin teen joskus niin.
![]()
Joo, se oli alennuksesta..mutta se oli hieno.
Taisin ostaa jo keväällä.
Kiitos...![]()
Ei ihan vielä, vaikka pitäisi. Otan melatoniinin vähän ajan päästä.Olet hyvä ystävä ja myös viisas
Joko sinua nukuttaa? Minua ei vielä![]()
Ohuita t-paitoja voi käyttää villapaitojen alla joo, mutta nämä olivat nättejä kesäpaitoja. Haluan pitää niitä kesällä. Villapaitojen alle käy simppelit t-paidat.![]()
Se auttaa nukahtamaan.Ajattelin runkata ennen nukkumaanmenoa.![]()
Tottakai, sano vain missä!Auttaisiko ystävä?![]()
Ihan totta, ystäväni!Nyt on myynnissä hirveästi sellaisia pitkiä villa/neulepaitoja joissa ei ole nappeja tai muuta sulkemista. Sellaisen alla kaunis kesäpaita pääsisi oikeuksiin, näkyviin talvellakin kun se on auki.![]()