Ystäväni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä on Tosiystäväni! ❤️ Kiitos viestistä, tuli lämmin olo. :love:

Tulin itsekin aika myöhään tänne. Siivosin, sain laitettua kesävaatteet pois ja järjesteltyä, muutamia lahjoja valmiiksi (synttärilahja) ja tuollaista :oops:

:LOL:Hei täällä minä, lämmittää mieltä jutella ystävän kanssa. ♥ Kävin illalla ulkoilemassa ja huomasin että olisi kyllä tarvinnut pipoa tai jotain korvalämmikkeitä (n) oli niin kylmä viima. En vain ole etsinyt pipoja vielä kesäteloilta :( täytyy huomenna etsiä. Mitä vaatteita laitoit pois, kesätakit vai?

:LOL:Hei täällä minä, lämmittää mieltä jutella ystävän kanssa. ♥ Kävin illalla ulkoilemassa ja huomasin että olisi kyllä tarvinnut pipoa tai jotain korvalämmikkeitä (n) oli niin kylmä viima. En vain ole etsinyt pipoja vielä kesäteloilta :( täytyy huomenna etsiä. Mitä vaatteita laitoit pois, kesätakit vai?
Kävin illalla lenkillä ja hui miten viileää! Mittari näytti -1. :eek: Olin tuulitakissa ja panta päässä, selvisin kuitenkin.

Järjestelin koko vaatekaapin. Sieltä oli vaikea löytää mitä tarvitsin. Kesäpaidat, ohuet hanskat ym. piiloon taakse, villapaidat ja muut näköetäsyydelle. (y)

Kenelle sinulla on synttärilahja? o_O

En ole miettinyt joulua. Ei ole varaa ostaa :(lahjoja.
Veljelleni. Täyttää pyöreitä vuosia, joten siksi ajattelin lähettää lahjan. Ja minulla sattuu olemaan juuri sopivasti yksi. (y)

Ystäväni, en minäkään osta hirveästi. Minulla ei edes ole joululahjoja valmiina täksi vuodeksi. :whistle:

Olin voittanut lahjakortin yhteen urheilukauppaan viime vuonna. Ostin isälleni sieltä vaatetta. Sitten sanoi jouluna, ettei tarvitse ostaa mitään muuta. Jotkut niistä lahjakortilla saaduista käyvät hyvin. (y)

Tuollaista :D

Veljelleni. Täyttää pyöreitä vuosia, joten siksi ajattelin lähettää lahjan. Ja minulla sattuu olemaan juuri sopivasti yksi. (y)

Ystäväni, en minäkään osta hirveästi. Minulla ei edes ole joululahjoja valmiina täksi vuodeksi. :whistle:

Olin voittanut lahjakortin yhteen urheilukauppaan viime vuonna. Ostin isälleni sieltä vaatetta. Sitten sanoi jouluna, ettei tarvitse ostaa mitään muuta. Jotkut niistä lahjakortilla saaduista käyvät hyvin. (y)

Tuollaista :D

(y) ostatko lahjoja alennuksesta jemmaan/varastoon? Se on kyllä viisasta :LOL: Minäkin teen joskus niin. (y)

Ohuita t-paitoja voi käyttää villapaitojen alla joo, mutta nämä olivat nättejä kesäpaitoja. Haluan pitää niitä kesällä. Villapaitojen alle käy simppelit t-paidat. :D

Nyt on myynnissä hirveästi sellaisia pitkiä villa/neulepaitoja joissa ei ole nappeja tai muuta sulkemista. Sellaisen alla kaunis kesäpaita pääsisi oikeuksiin, näkyviin talvellakin kun se on auki. :oops:

Nyt on myynnissä hirveästi sellaisia pitkiä villa/neulepaitoja joissa ei ole nappeja tai muuta sulkemista. Sellaisen alla kaunis kesäpaita pääsisi oikeuksiin, näkyviin talvellakin kun se on auki. :oops:
Ihan totta, ystäväni! (y)
Kesäpaidat ovat nättejä, mutta myös syksy- ja talvipaidat voivat olla. Minulla kesä- ja syksypaidan ero on, että toisessa on lyhyet ja toisessa 3/4- tai pitkät hihat! Kangas voi olla muuten aika lailla samanlainen.