Ystävästäni tulee rakastuneena inhottava!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä näitä tyyppejä oikein tulee? Voin samaistua erittäin hyvin ap:n tilanteeseen. Juurikin viime päivinä on alkanut pinna loppumaan tällaiseen kohteluun. "Ystäväni" siis on ihan selkeesti tämmöinen tarvitsija. On yhteydessä aina vain kun itse tarvitsee minulta jotain. Olen hänelle kuski, seuraa johon voi purkaa omia oloja ja mitä lie. Ollaan tunnettu jotain yli kymmenen vuotta! Välillä on ollut katkoja, mutta sitten taas tiiviimmin yhteydessä. Tämäkin ihminen on juuri sellainen, että toisinaan vakuuttelee kuinka tärkeä olen hänelle ja kuinka tekisi vuokseni sitä ja tätä ja blaa blaa. Kuitenkaan, kun pyydän häntä tulemaa minun luokseni (hänellä ei ole autoa ja joutuisi maksamaan linja-autosta) niin kappas, ei kuulu mitään moneen viikkoon. Tein siis selväksi, etten jaksa nyt viimeisilläni raskaana lähteä enään autolla ajeleen sinne tänne.. Ja miksi olen hänen kanssaan tekemisissä? Toisaalta on juuri oikein iloista ja hauskaa seuraa, eli se kääntöpuolikin löytyy. Mutta todella energiaa menee hänen kanssaan. Juu ja onnellinen hän ei puolestani osaa olla, jos sanon esimerkiksi että ollaan ostamassa talo mieheni kanssa, hän siihen että milloinhan MINÄ löydän jonkun jonka kanssa voi tuollaista tehdä jne. Pahinta on ollut kun olen kertonut raskauksistani, ensimmäiset reaktiot on olleet; miksi? ei kai nyt ole hyvä hetki ym. Ei onnitteluja. Tämän viimeisimmän kohdalla yritti painostaa aborttiin!! Oikein kauniisti lupasi tulla tuekseni :O Sairasta! Ja samaan aikaan hän itse on alkanut yrittää raskautta erittäin epäkelvon isäehdokkaan kanssa :(