M
miu
Vieras
Tunnustakaa ketkä olette ja oletteko saaneet uusia ystäviä tämän palstan kautta?tai kirjekavereita jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miu:se on kumma että nuo "ystävät" kaikkoavat kun saa lapsia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miu:se on kumma että nuo "ystävät" kaikkoavat kun saa lapsia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mä voisin ottaa sellasen ystävän joka jaksaa käydä kylässä/ ottaa meitä vastaan.. eikä asiat jää vaan puheen tasolle :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mä voisin ottaa sellasen ystävän joka jaksaa käydä kylässä/ ottaa meitä vastaan.. eikä asiat jää vaan puheen tasolle :snotty:
kelpaisi tännekin.. aina vain tyhjiä lupauksia "ystäviltä"
Alkuperäinen kirjoittaja miu:No miten täällä tutustutaan ihmisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mä voisin ottaa sellasen ystävän joka jaksaa käydä kylässä/ ottaa meitä vastaan.. eikä asiat jää vaan puheen tasolle :snotty:
mistäpäin olet? =)
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mä voisin ottaa sellasen ystävän joka jaksaa käydä kylässä/ ottaa meitä vastaan.. eikä asiat jää vaan puheen tasolle :snotty:
mistäpäin olet? =)
mikkelistä. sinä varmaan hesasta tai tampereelta.. miun tuurilla![]()
![]()