Ystävyys 24/7?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zamzam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zamzam

Vieras
Tokaluokkalaisilla lapselleni on "bestis", ihan mukavan oloinen tyttö. Viettävät tosi paljon aikaa yhdessä, ja aina löytyy tekemistä. Mutta nyt on alkanut jotenkin ahdistaa, kun tämä tyttö haluaisi että oma tyttäreni olisi JATKUVASTI hänen kanssaan. Kun lapseni tulee yökylässä kotiin, niin menee tunti tai pari kun tulee viesti, että tuletko ulos. Jos lapseni sanoo ei, niin sitten kysytään heille, ja sitten meille, ja tivataan miksi ei käy ja keksitään vastaväitteitä... Ja sit jos ei tepsi, niin tyttö alkaa viestitellä mulle! Ja ellei sittenkään onnistu, niin ilmoittaa suuttuvansa. Meitä tämä on alkanut ahdistaa tosi paljon, kun ihan oikeasti on muutakin elämää ja harrastuksia ja kavereita... Ja koulutyökin vaatii aikansa... :(
Onko muilla vastaavaa, ja onko normaalia?

Meillä on tämmönen kolmiodraama, kolme tokaluokkalaista tyttöä. Omani ja "Anni" olivat ekaluokan syksyn bestikisä ja "kokoajan" yhdessä, sit "Anni"vaihtoi bestiksekseen "Liisan" ja nyt jos vaikka liisa tulee mun tytön luo leikkimään, on Anni kohta jo ovella kysymässä, että voitko liisa tulla meille, kun just meinasin tulla sua pyytää. Jos liisa ei lähde, alkaa puhelin rämpyttää ja soittelee koko ajan ja pyytää Liisaa itselleen. Koulumatkat Anni ja liisa kulkee käsikädessä ja mun tyttö ei mahdu samalle matkalle. Tms. "Mukavaa". Onneksi omalla tytöllä on muitakin kavereita....

Yhteistyössä