Mä ymmärrän sun tunteet ja oon tavallaan ollu molempien osapuolten asemassa.
Kun olin pienen lapsen yh, moni parisuhteellinen kaveri(asui lähellä) jätti yhteyttä pitämättä, ei käyneet kylässä jne. Ja nää siis sellaisia kavereita jotka oon tuntenut lapsesta asti, ja siihen asti oltiin oltu hyvin läheisiä.
En kaivannut lapsenhoitoapua/bileseuraa/koko ajan seuraa, vaan olis ollu kiva jos olis vaikka kerran kuussa kyläilty ja meille olis saanut tulla pariskuntana kylään (ja ei, en flirttaillu miehille, oltiin oltu koko porukalla ennenkin kavereita).
No, sit kun tapasin mieheni, niin olis kyläily taas alkanut kiinnostaa heitä, mua ei. Ollaan tekemisissä, yks heistä on mun lapsen kummi, mut me perheenä ollaan mielummin tekemisissä niiden kanssa jotka on ollu kavereita silloinkin kun olin yksin, musta ihmisellä on ihmisarvo ilman miestäkin

.
Toisaalta, mulla on kaveri jonka kanssa oltiin paljon tekemisissä kun hän oli lapsen kanssa kotona, nähtiin päivisin, mun mies oli töissä samoin hänen.
Heille tuli ero ja tää kaveri meni töihin. Tää kaveri olis halunnu nähdä usein, iltaisin, ja mun miestä ei siis kutsunut mukaan. Muuten ihan ok, ja kiva olis ollut nähdä, mut me ollaan aika perhekeskeisiä ja yleensä käydään iltaisin/viikonloppusin kylässä koko perheen voimin ja vaikka tää kaveri on kiva ja kaikkea, niin mun mies ja perhe on kuitenkin tärkeämpiä ja jos mulla on vaihtoehtona viettää iltani perheen kanssa tai tän kaverin kanssa, niin perheen valitsen.
Nähdään äärimmäisen harvoin, hän ei niin ole ollut innostunut tulee meille ja ei koskaan pyydä meitä perheenä kylään.
Tuosta mesessä/puhelimessa olosta, mä en oikeasti monen lapsen äitinä ehdi mesetellä iltaisin kovin usein, vaikka kone onkin päällä jossain pöydällä.
Tietty on tuossa teidän tilanteessa sekin mahdollisuus et mies on mustasukkainen eikä halua sun kaverin olevan yhteyksissä paljoa sinuun, ja rakkauden ensihuumassa sitä ei aina välttämättä tajua ettei sekään ole ok.
Mä en sinuna laittaisi välejä poikki, enkä loukkaantuisi edes kovasti, voihan olla et kun aikaa kuluu niin välit taas lähentyy, tai sitten ei. Ja voithan pyyttää heitä kylään pariskuntana? Hanki harrastus/uusia kavereita tai jotain, älä katkeroidu tai ajattele et sun ystävyys-elämä olis yhden ihmisen varassa.