Ymmällää ystävyyssuhteen muuttumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piakristiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piakristiina

Vieras
Mitä pitäisi ajatella? Minulla on tuttu, jolla on suloinen tyttö ja olen muistanut tyttöä aina silloin tällöin synttärilahjalla ja joululahjalla. Aluksi ystäväni ehti nähdä minua, mutta sitten kun hän löysi uuden miehen, ei olla enää nähty kohta vuoteen. Olen soittanut hänelle ja hän lopettaa aina nopeasti puhelun ja ei ole ehtinyt näkeen eikä kuulumisia vaihtaan. Joskus pyysin häntä erilaisiin tapahtumiin ja hän sanoi, että jos menee jonkun kanssa niin menee miehensä kanssa.
Hänen tytöllään oli nyt syntymäpäivä ja henkilö otti minuun yhteyttä ja kertoi, että tytöllä oli syntymäpäivä. varsinaisille syntymäpäiville minua ei kutsuttu, koska niihin tulee tytön kummit, mutta ystäväni antoi vihjeen, että kovasti tyttö odottaa minulta syntymäpäivälahjaa. Olin että mitä? Olen vajaan vuoden aikana kutsunut koko perhettä kylään ja eivät ole tulleet ja heillä on ollut aina niin kiire, että heille ei voi poiketa..ja eikä puhelimessakaan ehdi olla kuin pari sekuntia ja ystäväni sanoo heti, kun puhelinlinja aukeaa , että on kova kiire..ei ehdi jutella. Nyt minun odotetaan kai tuovan lahjan postilaatikkoon tai vastaavaa.
Minusta tuntuu niin oudolta. En kelpaa enää kuin syntymäpäivälahjan ostamiseen.

Minulla oli paras kaveri mies. Kun löysi tyttöystävän niin eipä juuri ole kuulunut eikä näkynyt. Ei edes onnitellut lastamme tämän syntymäpäivänä vaikka kummi onkin. Ei ilmoittanut mitään tulevatko vai eivät. Olisi kiva jos kävisivät edes joskus kahvilla, edes tämä mun kaverini jos tyttöystävä ei kerran halua. Kaveri häissämmekin vain häipyi tyttöystävänsä kanssa yöpaikkaansa mököttämään(yöpaikka hääpaikan lähellä). Olisin toivonut häntä tueksi ja olemaan läsnä tärkeänä päivänä. Voin suoranaisesti sanoa että minulla kyseistä ihmistä kova ikävä ja olo jollain tasolla petetty kun hylkäsi ystävyytemme naisen takia. Kaipa nainen jotenkin koki että olin hänen reviirillään... Olisi ollut kiva tutustua kunnolla myös tähän naiseen mutta ei sitten...

mulla on pari kaveria muuttunu ku aloin kolmisen vuotta sit seurusteleen mieheni kans. en unohtanut kavereitani missään vaiheessa,mut olivat kauhean kateellisia suhteestani. mieheni on kyllä kulta kimpale,tosi komea ja naisten päät kääntyy ja muutenkin kohtelee mua kuin prinsessaa.ilmeisesti ei sais kavereitten mielestä. eka yrittivät va kännis kopeloida miestäni ja sit jo selvin päin,mä olen tietysti kauhea narttu tms, mut niin ne ihmiset va muuttuu.

En tunne ystäväni miestä. En osaa sanoa hänestä mitään.
Olen ollut tosiaan allapäin asiasta. Muistan, että viime keväänä, kun minulla oli vaikeaa, soitin hänelle ja kerroin, että tarvitsen ystävää lenkille jos voitaisiin jutella.. hän sanoi minulle, että ei ehdi. Se loukkasi kaikista eniten. Puhelu ei kestänyt varmaan puoliminuuttia pitempään.
Nyt hän tosiaan otti yhteyttä, kun lapsella oli synttärit.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ja onkohan sen sun kaveris mies ihan täyspäinen ? ettei ole mikään omistushaluinen hullu narsisti, mitä näitä nyt on :|

Mulle tuli sama mieleen. Ap yritä saada kaveris joskus kahdestaan johonkin vaikka kahville ja pikkaisen kyselet.

ja onkohan sen sun kaveris mies ihan täyspäinen ? ettei ole mikään omistushaluinen hullu narsisti, mitä näitä nyt on :|

Noi parin sekunnin puhelut vois viitata johonkin tuommoiseen. Joutuu mahdollisesti kolmannen asteen kuulusteluun joka kerta, jos puhuu jonkun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:

Noi parin sekunnin puhelut vois viitata johonkin tuommoiseen. Joutuu mahdollisesti kolmannen asteen kuulusteluun joka kerta, jos puhuu jonkun kanssa.

Olen soittanut ystävälleni päivällä ja tiedän, että hänen miehensä on ollut töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja piakristiina:

Olen soittanut ystävälleni päivällä ja tiedän, että hänen miehensä on ollut töissä.

Niin ystäväni ei ole työelämässä eli en ole soittanut hänellekään töihin

Voih, kuulostaa niin tutulta. Mun kaveri jonka kans oltiin aiemmin tekemisissä lähes päivittäin...eros ja löys uuden miehen eikä enää ehdi pitää yhteyttä. Sillä on monta lasta ja ymmärrän kyl et niidenki kans menee aikaa, mutta jännä miten se ennen ehti käydä meillä, käytii kaupoilla (oltii monta tuntia yhessäki kaupas)...Harmittaa ihan hirveesti koska hän oli mulle tosi tärkee ja meillä oli aina kivaa yhdessä...sain ite lapsen ja aluks käviki viel kattoo meitä ja muuta...mut mitä isommaks tuo meiä neiti on kasvanu sitä harvemmin kaverista mitää kuulu, mä luulin et lapset ois yhdistäny meitä viel lisää. Suurin harmitus on se, että hän on myös lapseni kummi...Jos olisin tiennyt että ei seura yhtäkkiä kelpaakkaan en olisi kummiksi pyytänyt.

Siinä tapauksessa taitaisin puhua sille kerran väkisin ja suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja gyhujk:
mulla on pari kaveria muuttunu ku aloin kolmisen vuotta sit seurusteleen mieheni kans. en unohtanut kavereitani missään vaiheessa,mut olivat kauhean kateellisia suhteestani. mieheni on kyllä kulta kimpale,tosi komea ja naisten päät kääntyy ja muutenkin kohtelee mua kuin prinsessaa.ilmeisesti ei sais kavereitten mielestä. eka yrittivät va kännis kopeloida miestäni ja sit jo selvin päin,mä olen tietysti kauhea narttu tms, mut niin ne ihmiset va muuttuu.

http://blog.mrseb.co.uk/wp-content/uploads/2009/06/fat_man1.jpg onko tämä miehesi?

Käyn ostamassa lahjan ja vien postilaatikkoon. En viitsi tytön mieltä pahoittaa jos/kun hän näköjään odottaa lahjaa.

näin minäkin tekisin vaikka harmittaisi toki. lähetä vaikka pari päivää lahjan viennin jälkeen viesti "ystävällesi" että turha enää jatkossa odottaa lahjoja jos ette muuten näe ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Käyn ostamassa lahjan ja vien postilaatikkoon. En viitsi tytön mieltä pahoittaa jos/kun hän näköjään odottaa lahjaa.

näin minäkin tekisin vaikka harmittaisi toki. lähetä vaikka pari päivää lahjan viennin jälkeen viesti "ystävällesi" että turha enää jatkossa odottaa lahjoja jos ette muuten näe ollenkaan.

Kyllä näin tehdään.