V
Vepasto
Vieras
Onkohan nyt sillä tavalla, että piparminttu on itse ylittänyt rajansa ja tehnyt väärin ja yrittää pistää syytä moderaattorien/ylläpidon niskaan? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Helppohan se on kipata toisten niskaan omat mokansa. :/Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Onkohan nyt sillä tavalla, että piparminttu on itse ylittänyt rajansa ja tehnyt väärin ja yrittää pistää syytä moderaattorien/ylläpidon niskaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Miksen minä vieläkään tajua, mistä tässä ketjussa on lopulta kyse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Miksen minä vieläkään tajua, mistä tässä ketjussa on lopulta kyse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Miksen minä vieläkään tajua, mistä tässä ketjussa on lopulta kyse![]()
no,ainakin eilen piparminttu kysyi hellalettakselta,asuuko tämä vielä yksin ja sit joku harmaa kyseli,et mitä ihmettä..siihen piparminttu,että ei kerro enempää..sitten myöhemmin huhuili savannaa,et tyhjää lootansa ja joku harmaa sitten varoitti savannaa kertomasta mitään,kun piparminttu kertoo palstalla toisten asioita..savanna oli saanut ( kai piparmintulta ) yv:n,jossa oli jotain syyttelyä ja että joku asia on savannan syy..
enempää en tiedä,kun se ketju on kai poistettu..
edes joskus oon paikalla,kun on jotain äksönin poikasta ilmassaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Miksen minä vieläkään tajua, mistä tässä ketjussa on lopulta kyse![]()
no,ainakin eilen piparminttu kysyi hellalettakselta,asuuko tämä vielä yksin ja sit joku harmaa kyseli,et mitä ihmettä..siihen piparminttu,että ei kerro enempää..sitten myöhemmin huhuili savannaa,et tyhjää lootansa ja joku harmaa sitten varoitti savannaa kertomasta mitään,kun piparminttu kertoo palstalla toisten asioita..savanna oli saanut ( kai piparmintulta ) yv:n,jossa oli jotain syyttelyä ja että joku asia on savannan syy..
kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:[
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meitähän onkin monta. B)Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä oon varmaan ihan ääliö, mutta tuo aloitusteksti oli mulle ihan täyttä hepreaa.
ei se oikein minullekaan auennut B)
liityn joukkoon B) B)
Mää oon kyl sulle niin kade. :snotty: :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja Accra:edes joskus oon paikalla,kun on jotain äksönin poikasta ilmassaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Miksen minä vieläkään tajua, mistä tässä ketjussa on lopulta kyse![]()
kiitos![]()
![]()
eikun siinä hellalettaksen terveisiä Leviltä-ketjussa,sitten siitä oli poistettu just ne viestitAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:[
Eikö toi ollu siinä "Miksi ihmiset syö linja-autossa, vaikka perillä on ruoka" ketjussa, oli muuten ihan paras ketju![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onks tää piparminttu se joka aina joka ketjussa on utelemassa asioita ja anelee tietoja yksityisviesteillä? siis aina kun joku kertoo jotain,mutta ei kaikkea, niin tämä piparminttu on haukkana paikalla "kerro mulle vaikka yv:nä, kerro vaan, en kerro eteenpäin, voit kyllä luottaa". on vaan pistäny silmään tämä älytön utelu![]()
Juu-u, vähän jännitystä kotiäidin tylsään elämään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Ihania tälläset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No en minäkään kyllä tuosta tekstistä mitään ymmärtänyt, mutta luin kyllä eilen ketjun, jossa piparminttu kyseli eräältä palstalaiselta, että kuinka jakselet, ja vieläkö asut yksin jne. Tämä henkilö oli sellainen, joka ei ainakaan minun tietääkseni ole kertonut täällä mitään että olisi eronnut tms. mikä oli erittäin hyvin rivien välistä luettavissa siitä piparmintun kysymyksestä B)
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Oliko tämä nyt seurausta siitä kun eilen Piparminttu levitteli Savannan asioita täällä? Tosin sekoitti Savannan ja Hellanlettaksen ja jutteli siis hellanlettakselle aivan kuten Savannalle...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Oliko tämä nyt seurausta siitä kun eilen Piparminttu levitteli Savannan asioita täällä? Tosin sekoitti Savannan ja Hellanlettaksen ja jutteli siis hellanlettakselle aivan kuten Savannalle...
Aika lyhyt se ketju oli mitä itse tarkoitin.Että siinä joku olisi eronnut mutta kyseinen henkilö ei ole sitä itse täällä maininnut.Ja piparminttu kyseli kuulumisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Oliko tämä nyt seurausta siitä kun eilen Piparminttu levitteli Savannan asioita täällä? Tosin sekoitti Savannan ja Hellanlettaksen ja jutteli siis hellanlettakselle aivan kuten Savannalle...
Aika lyhyt se ketju oli mitä itse tarkoitin.Että siinä joku olisi eronnut mutta kyseinen henkilö ei ole sitä itse täällä maininnut.Ja piparminttu kyseli kuulumisia.