yv ei valvo modet sun muut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piparminttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja hym:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Eikö toi ollu siinä "Miksi ihmiset syö linja-autossa, vaikka perillä on ruoka" ketjussa, oli muuten ihan paras ketju :laugh: :laugh:

En mäkään tajua tästä koko ketjusta mitään, mutta kaikkein eniten harmittaa, että en ole päässyt osallistumaan yllämainittuun keskusteluun. Mistä ihmiset edes keksii näitä aiheita? :laugh: :laugh:

Eikun tää oli ketjussa "Terveiset Leviltä" tai jotain sinnepäin..

No katoin sen...mutta pipparminttu ei siellä kysynyt hellukalta muuta kuin miten elo sujuu?vai poistettiinko siitä jotain?

Poistettiin.

Damn!Harmi että missasin:( ei ois pitänyt tuijottaa telkkua...mitähän siinä oli sitten...

Piparminttu kysyi hellallettakselta, että asutko vielä yksin? Mistä sitten voi aika hvyin itsekukin tulikta jotain..

ai...vastasko hellukka mitään siihen?saattoi olla ihmeissään...

Vastasi jotain tyyliin "joo Levillä oli ihan hyvä ilma" :D :laugh:

:D:D:D *reps*

Eikö toi ollu siinä "Miksi ihmiset syö linja-autossa, vaikka perillä on ruoka" ketjussa, oli muuten ihan paras ketju :laugh: :laugh:

En mäkään tajua tästä koko ketjusta mitään, mutta kaikkein eniten harmittaa, että en ole päässyt osallistumaan yllämainittuun keskusteluun. Mistä ihmiset edes keksii näitä aiheita? :laugh: :laugh:

No katoin sen...mutta pipparminttu ei siellä kysynyt hellukalta muuta kuin miten elo sujuu?vai poistettiinko siitä jotain?

Poistettiin.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1188294

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Poistettiin.

missä tuossa viestissä puhuttiin YKSIN asumisesta. Kysytiin vain kuinka elo sujuu?

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

sieltä on poistettu se kohta..ja pari muuta kohtaa,jossa harmaa kyseli että asuuko Hellalettas yksin,johon piparminttu totesi,ettei kerro enempää..vaikka tietääkin..

Poistettiin.

missä tuossa viestissä puhuttiin YKSIN asumisesta. Kysytiin vain kuinka elo sujuu?

Accra:

"sieltä on poistettu se kohta..ja pari muuta kohtaa,jossa harmaa kyseli että asuuko Hellalettas yksin,johon piparminttu totesi,ettei kerro enempää..vaikka tietääkin.."

Joo ja piparminttu sitten sanoi että jos ei halua tässä puhua niin yv tavoittaa.

Mun nikki on tossa tekstissä muuten aikas moneen kertaan :D. En vaan ihan ymmärrä itsekään. Mä olen siis Piparmintun kanssa ollut ihan hyvissä väleissä ja myös yksäreitä vaihdellut. Mutta nyt mä vaan en ymmärrä mistä hän pyytää anteeks?

Mun sisustusketjuun hän kirjoitti ettei tykkää vaaleansinisestä seinästä, mutta ei se kyllä haittaa ettei tykkää :). Ja hän kyllä kirjoitti sen ihan rehellisesti mustana.

Sörhiksestä mielipide...ei ymmärrä??

Toivottavasti sulla piparminttu on kaikki ok :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Joten mun varmaan useal nikil heitettävä moit . oon ihan varoitettava nikki täällä kuulemma en kyl oo mitään pahaa heittänyt koskaan vaan ollut positiivinen,moni nikki tietää, kuuleko diamont dust,hellanlettas,savanna ,turkilmas,ja sun muut tutut, ottakaa yv yhteyt mese on olemas se mitä mode ei voi kieltää , en mä oo paha :heart: uskokaa mua ei modeita , öitä teija .Ooon varma tästä mun huudosta on turkilmas ekana, sori,en oo paha jos jotain esitin väärin vain mielipiteen sörhiksest esitin , tais olla väärin sekin,turkilmas kyl tietää mun maun, osittain ehkä,kun en sinisest pidä :D :hug: mut tein sen kyl harmaana :headwall: väärin se totuus , oisko pitänyt filmata

:o Vissiin kaasuissa kirjotettu.. :laugh:

Mä vaan vieläkin mietin että what :o ? mä siis huudosta ekana...??

Ton lopun jo hokasin, eli piparminttu on harmaana ilmaissut mielipiteensä sörhiksestä joka ei oo ollut kovin mairitteleva. Ja mä tiedän että piparminttu ei tykkää Sörhiksestä koska tunnen piparmintun maun (mun sisustusketjun perusteella).

Mutta mitä mä huudosta ekana??

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Joten mun varmaan useal nikil heitettävä moit . oon ihan varoitettava nikki täällä kuulemma en kyl oo mitään pahaa heittänyt koskaan vaan ollut positiivinen,moni nikki tietää, kuuleko diamont dust,hellanlettas,savanna ,turkilmas,ja sun muut tutut, ottakaa yv yhteyt mese on olemas se mitä mode ei voi kieltää , en mä oo paha :heart: uskokaa mua ei modeita , öitä teija .Ooon varma tästä mun huudosta on turkilmas ekana, sori,en oo paha jos jotain esitin väärin vain mielipiteen sörhiksest esitin , tais olla väärin sekin,turkilmas kyl tietää mun maun, osittain ehkä,kun en sinisest pidä :D :hug: mut tein sen kyl harmaana :headwall: väärin se totuus , oisko pitänyt filmata

:o Vissiin kaasuissa kirjotettu.. :laugh:

Mietin kans samaa :whistle:

Yhteistyössä