Zorro - miekka ja ruusu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ellida

Aktiivinen jäsen
16.06.2004
3 734
0
36
Taivalkoski
Oletteko katsoneet kyseistä sarjaa? Siiinä soi aina välillä miehen ja naisen kaksinlauluna eräs kipale, aivan ihana mielestäni! Tiedättekkö ketkä laulavat?



http://www.nelonen.fi/ohjelmat/KVsarjat.asp?s=2&sID=80&SerieId=1471&cat=5
 

Yhteistyössä