Oletteko katsoneet kyseistä sarjaa? Siiinä soi aina välillä miehen ja naisen kaksinlauluna eräs kipale, aivan ihana mielestäni! Tiedättekkö ketkä laulavat?
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/KVsarjat.asp?s=2&sID=80&SerieId=1471&cat=5
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/KVsarjat.asp?s=2&sID=80&SerieId=1471&cat=5