B
bailabaila
Vieras
Ajattelin aloittaa tuon Zumban, nyt kysyisinkin onko täällä ketään joka olisi kokeillut sitä? Onko helppoa, tuleeko tuloksia? Olen todella liikuntavastainen, mutta tajusin, että jotain on nyt pakko tehdä kun BMI huitelee lähellä 30:tä... Ruokavalio on jo hoidossa, mutta jotain liikuntaakin pitäisi lisätä.