Zumba?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bailabaila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bailabaila

Vieras
Ajattelin aloittaa tuon Zumban, nyt kysyisinkin onko täällä ketään joka olisi kokeillut sitä? Onko helppoa, tuleeko tuloksia? Olen todella liikuntavastainen, mutta tajusin, että jotain on nyt pakko tehdä kun BMI huitelee lähellä 30:tä... Ruokavalio on jo hoidossa, mutta jotain liikuntaakin pitäisi lisätä.
 
mä tanssahtelen sitä satunnaisesti nykyään, viime kesänä päivittäin. mulla on kotona ne DVDt.

tehokkuudesta en tiedä mutta hauskaa se on! meillä lapset (2v ja 4v) rakastaa "sumpaa" kanssa.
itelläkin oli aloittaessa BMI noin 30, elämäntaparemonttia 1,5v takana ja kyllä liikunta auttaa painonpudotuksessa ja sen hallitsemisessa vaikka suurempi merkitys ruokavaliolla onkin.

tsemppiä koitokseen! :hug:
 
Mä oon nyt zumbaillut parisen kuukautta, 4-5- kert/vko. Painon pudotusta en ole huomannut (tosin mulla pudotustavoite vain 5-7 kg, eikä ruokavalio todellakaan tuo sitä näin kesällä). Mutta mies sanoi, että mun keskivartalosta huomaa että on kiinteytynyt. :)
Niin siis mä zumbailen kotona kans tuon DVD:n voimin. Hauskaa se on ja ekan kerran on joku jumppa tms. jota on huvittanut säännöllisesti tehdä. :)

Siis suosittelen. :)
 

Yhteistyössä