Kenen mies tykkää että sukkahousut naisella on sexy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoin mun miehen mielestä, mustat sukkikset mun säärissä on kuulemma jotain mikä saa stondaamaan.
Ihme juttu, ja jos ja kun mä mustat sukkikset sääriini laitan mies ei muuta tekiskään kuin kyttäis hameen alle.
Erityisen jännää hänestä on kuulemma kun näkee mustien sukkisten läpi punaiset pikkupöksyt mun hameen alta.
No, huvinsa kullakin.

Täällä kans yks jonka mies on ihan hulluna siihen että naisella on mustat sukkahousut.

Ja tokihan niitä tulee miehen mieliksi pidettyä, se kyllä tuntee makuukamarissa sitten illalla että meis todella tyk-kää siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja mies itse:
Onhan sukkanauhasukat hienot myös, etenkin vanhanajan ohuet nailon sukat nauhoilla kiinnitettävät, joita ei saa kuin tilaamalla enää.

Paitsi jos sattui jemmaamaan niitä ison pinon kun paikallinen Sokos lopetettiin ja ne loppuunmyytiin halvalla. :saint:

Tietysti stay upit tai vielä parempi sukkanauhaliivien kanssa pidettävät saavat useimmat miehet lähes ekstaasiin. Niiden puuttuessa sukkahousutkin käy, tietyin varauksin, ehkä. Sukkahousujen alla ei sitten olisi hyvä olla enää pikkareita tai ainakin niiden pitäisin olla extra sexyt.
Miksi näin on minunkin kohdallani, en osaa sanoa. Luulisin, että nailonit ovat kaikista asusteista ehkä ne naisellisimmat, eroavat täysin miesten vaatetuksesta. Sitten on sekin pointti, että prostituoidut pukeutuvat usein erilaisiin sukkiin. En usko sillä olevan olevan kuitenkaan merkitystä, he vaan tietävät mitkä asiat saavat miehet syttymään.
Noista sukkahousuista vielä, että nehän saa revittyä auki ;-).
Mutta olen toista mieltä noista nilkka ja säärisukista, vaikka ne nailonia olisivatkin. Nailonpolvisukat tappavat seksin halun, ainakin minulla.
Minua nolottaa aina uudessa suhteessa paljastaa tämä nailontoiveeni, en voi sille kuitenkaan mitään. Katson aina ensin naisen sääriä, minkälaiset sukat hänellä on.
Haluan vielä lisätä, että kaikissa muissa asioissa olen täydellinen tasarvon kannattaja, tuossa erotiikkapuolessa pitääkin olla eroja.
Senkin vielä haluan lisätä "puolustuksekseni" että mielelläni toteutan myös naisteni toivomuksia, joten sen pitää olla molemminpuolista, kaikin puolin. Olen rakastellut hississä, ulkona (sääskien kera), puiston penkillä, pukeutunut cöwboysaappaaisiin, pukuun (kravatin kera), työmiehen haalareihin ja jopa kerran itsekin sukkahousuihin antaakseni sen hetkiselle naiskumppanilleni hänen toiveensa.
Etää silleen

Ai niin, värillä ei ole väliä, jos kyseessä on todellinen "nylon lover", mutta tietty mustat ovat varma valinta. Riippuu vähän sewn hetken tyylistä, haluaako nainen olla pikku tuhma (mustat), kiltti (valkeat) tai neutraali (ihon väriset) tai tosi tuhma (verkkosukat).
Älä kysy syytä, en osaa selittää

Toki olen huomannut, että hame ja tummat sukkikset/sukat saa miesten katseet vilkuilemaan alaspäin sääriini. 20 denier ja musta on nailoneissa sellanen perusvalinta tosiaan. Sopii aina joka tilanteeseen. Kosketus tuntuu kivalta niiden läpi. =)
Omaa kultaa ei nyt minulla ole tällä hetkellä, vaan nautin sinkkuelämästä.

Ihanaa kun nainen käyttä sukkiksia ja stay uppeja itselläni haave että saisin pukea stay upit tai sukkikset kun harrastamme seksiä odotan sopivaa tilaisuutta että kehtaan ehdottaa ja hän usein käyttää stay uppeja sängyssä ja on ihana vaimo

Mun mies on oikea sukkahousufriikki, se tykkää kun pidän mustai tai kuviosukkiksia esim. farkkuhameen kanssa.
Mietn muiden ukot?

Ilman muuta minäkin tykkään kun naiset on sukkiksissa. Ne on tosi sexyt. Eniten pidän yksivärisistä oikein ohuista sukkiksista ilman kärkivahvikkeita. Kynnet vielä lakkaan niin uups; homma on osaltani täysin pois käsistä ja jaloista eli ihanaa rakastelua luvassa sukkisnaiselle..Alkulämmittelynä pehmeää sormivoimistelua sukkahousujen läpi.

jos joku vaatekappale niin sukkahousut on sexyt. Jotainhan niissä täytyyy olla kun herättävät näin paljon keskustelua. Itse kiinnitän positiivista huomiota, jos nainen käyttää sukkahousuja/ stayuppeja.. Tietysti sääret yleensä on vain yksi osa kokonaisuutta, mutta minulle sukkahousunaiset erottuvat edukseen.
Täytyy muistaa, että nailonit sai heti 50- luvulla markkinoille ilmestyttyään valtavan suosion naisten keskuuudessa. Ohuet ja tiukasti istuvat sukkahousut tuntuvat varmaan ihanalta jalassa.

Jos nainen on ihana niin sama se onko se sukkiksilla vai ilman, kaikki menee säkkiä myöten. Toki silmänilona on kiva saada vaihtelua, mutta nainen tehköön sen oman halunsa ja makunsa mukaan :p

Itse nautin pitää sukkahousuja ja minihametta pitkiä nahkasaappaita.
Suojatiellä tulee tietä takuuvarmasti. Miehiltä kaikenlaisia ehdotuksia, myös naiset ehdottelevat joka on on aivan imartelevaa jopa kiihottavaakin..

Yhteistyössä