Tietysti stay upit tai vielä parempi sukkanauhaliivien kanssa pidettävät saavat useimmat miehet lähes ekstaasiin. Niiden puuttuessa sukkahousutkin käy, tietyin varauksin, ehkä. Sukkahousujen alla ei sitten olisi hyvä olla enää pikkareita tai ainakin niiden pitäisin olla extra sexyt.
Miksi näin on minunkin kohdallani, en osaa sanoa. Luulisin, että nailonit ovat kaikista asusteista ehkä ne naisellisimmat, eroavat täysin miesten vaatetuksesta. Sitten on sekin pointti, että prostituoidut pukeutuvat usein erilaisiin sukkiin. En usko sillä olevan olevan kuitenkaan merkitystä, he vaan tietävät mitkä asiat saavat miehet syttymään.
Noista sukkahousuista vielä, että nehän saa revittyä auki ;-).
Mutta olen toista mieltä noista nilkka ja säärisukista, vaikka ne nailonia olisivatkin. Nailonpolvisukat tappavat seksin halun, ainakin minulla.
Minua nolottaa aina uudessa suhteessa paljastaa tämä nailontoiveeni, en voi sille kuitenkaan mitään. Katson aina ensin naisen sääriä, minkälaiset sukat hänellä on.
Haluan vielä lisätä, että kaikissa muissa asioissa olen täydellinen tasarvon kannattaja, tuossa erotiikkapuolessa pitääkin olla eroja.
Senkin vielä haluan lisätä "puolustuksekseni" että mielelläni toteutan myös naisteni toivomuksia, joten sen pitää olla molemminpuolista, kaikin puolin. Olen rakastellut hississä, ulkona (sääskien kera), puiston penkillä, pukeutunut cöwboysaappaaisiin, pukuun (kravatin kera), työmiehen haalareihin ja jopa kerran itsekin sukkahousuihin antaakseni sen hetkiselle naiskumppanilleni hänen toiveensa.
Etää silleen