On melkoista harhaluuloa, että miehet ei muka pettäisi lihavan naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inkeri

Vieras
Komea, hoikka ja varakas mies haluaisi aloittaa seksisuhteen mun kanssa. Siis mun ylipainoisen, melko pienituloisen yh:n kanssa. Tätä ihmettelen suuresti, että miksi juuri mun kanssa.

Meillä on joskus ollut pieni romanssi, mutta sitten kumpikin alkoi seurustella tahoillaan. Nyt sitten on käymässä näin.

En ole provo vaan ihmettelen, että miksi mies haluaa juuri mun kanssa suhteeseen? Miksi ei joku paremman näköinen? Miksi hänelle ei riitä se oma hoikka nainen?

eikähän se ole joidenkin ihmisten kohdalla että ne nussisivat jopa pulua jos vain saisi..
ei sitä voi noin määritellä onko lihava vai laiha,se on joillakin mitä päässä liikkuu niin suurempi asia kuin ulkonäkö..

Olen huomannut ihan saman, että se ei todellakaan ole ulkonäöstä kiinni. Vaikka oma nainen olisi missi/mallikaunotar niin kyllähän se mies vieraisiin menee jos vierasta tekee mieli, ei se siitä ole kiinni.. Joillekin ei vaan riitä yksi kumppani.

saman huomannut... mulla aikojen saatossa kaksi tapausta. itse olen lihava, siis tosi lihava ja kaksi miestä haluaa minua vaikka heillä niin nätit hoikat missi tyyppiset vaimot.

Ja mä tiedän, kuten yksinkö tuossa jo kivasti ilmaisi, että "nussisivat jopa pulua jos vain saisi". Tottakai jotkut miehet tykkäävät lihavista naisista, samalla tavalla myös jotkut miehet ällöävät heitä. Meitä on moneen junaan. Tai ehkä se tykkää sun luonteesta. Mistä sitä tietää?

Tämä saattaa tulla joillekin shokkina, mutta miehilläkin on oma, yksilöllinen makunsa :o . Mikä viehättää yhtä, ei viehätä toista...joku tykkää hoikista, toinen isoista tytöistä. Lisäksi persoonakin vaikuttaa tottakai.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no se saa sulta pillua????
haloo!!!!!

Mutta luulisi sitä saavan joltakin paremmalta näköiseltäkin vaikkapa siltä omalta naiselta! :o

joillakin miehillä on joku intressi läskeihin naisiin, ehkä se vain ajattelee jotta sulta saa helposti kun olet läski? etkä ilmiantais häntä,kun olisit iloinen kun ees joku panee sinuaki`?

haloo!!!!!

Mutta luulisi sitä saavan joltakin paremmalta näköiseltäkin vaikkapa siltä omalta naiselta! :o

Jos sitä omaa naista ei vaikka seksitä? Ja tottakai se seksi on joillekin, huom joillekin, kivempaa panon kanssa kun vaimon, niin se vaan on. Olkoon se sitten lihava, pienituloinen, yh-pano.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tämä saattaa tulla joillekin shokkina, mutta miehilläkin on oma, yksilöllinen makunsa :o . Mikä viehättää yhtä, ei viehätä toista...joku tykkää hoikista, toinen isoista tytöistä. Lisäksi persoonakin vaikuttaa tottakai.

Tästä voisi päätellä sen, että tätä miestä miellyttää sekä hoikat että ylipainoiset. :D

Joo, siis aloittaja..katsot nyt naisen näkökulmasta. Nainenhan voi saada yhdenillanjutuksi jopa ulkonäöllisesit parempitasoista. Mies taas ei -kovin helposti ainakaan. Eli miehillä on paljon vaikeampaa saada niitä seksisuhteita ja vielä omalta tasoltaan..pitää ottaa ulkonäöllisesti vähän huonompi, sellanen joka antaa.

En siis sano, että mielestäni ruma ihminen on mitenkään huonompitasoinen, mutta siis näin yleisiä parinvalintakriteereitä ja muita kriteereitä mietittäessä. Aiheeseen voit paremmin tutustua tutkimalla markkina-arvoja ja muita.

hmm.. jaa-a.. mä en ollu hoikka, kiloja oli jäänyt Esikoisesta ja vasta eronnut yh olin kun mieni tapasin joka oli hoikka ja hyvin toimeen tuleva myöskin eronnut (tosin jo vuosi aikaisemmin), aluksi ei ollut edes mielessä että alkaisin kenenkään kanssa seurustelemaan mutta yhen illan jutusta se lähti nyt ollaan pian 3v oltu yhdessä josta 1v naimisissa ja yhteinen lapsikin löytyy

Tästä voisi päätellä sen, että tätä miestä miellyttää sekä hoikat että ylipainoiset. :D

Tai sen, että ko. menestyvä mies on valinnut puolisonsa sen perusteella, mitä häneltä oletetaan (menestyvän, komean, varakkaan miehen rinnallahan "kuuluu" olla kaunis, hoikka vaimo...), vaikka oikeasti tuntee vetoa toisennäköisiin naisiin. Ns. kulissivaimo.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Miksi ajattelet että joku on parempi kuin sinä? Ei minua parempaa pakettia ainakaan löydykään, vaikka lihava olenkin :D Nämä silmät panee paremmin kuin monen hoikan naisen koko kroppa :whistle:

:laugh: Aika hyvin sanottu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja juh:
haloo!!!!!

joillakin miehillä on joku intressi läskeihin naisiin, ehkä se vain ajattelee jotta sulta saa helposti kun olet läski? etkä ilmiantais häntä,kun olisit iloinen kun ees joku panee sinuaki`?

Seksistä mulla ei ole puutetta joten voin ihan hyvin kieltäytyä tuosta suhteesta. Vaikka olisinkin puutteessa niin suhteesta todennäköisesti kieltäytyisin moraalisista syistä. Ilmiantamisesta en menisi takuuseen :D

Silloin pienen romanssimme aikaan mies sanoi, että olen aika hyvä seksissä. Olikohan vain sanahelinää, että pitäisi mun mielen iloisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Miksi ajattelet että joku on parempi kuin sinä? Ei minua parempaa pakettia ainakaan löydykään, vaikka lihava olenkin :D Nämä silmät panee paremmin kuin monen hoikan naisen koko kroppa :whistle:

mä olen ainakin hoikka ja seksikäs ja aina ylstetty sängyssä, ja ooonkin aikas mahtava vaikka itte sanonkin,

Eipä tarvii pelätä, että joku veisi.

Minä voisin tehdä aloituksin: "Aina lihavat luulevat, ettei mies tykkää hoikista naisista vaan runsaista ja muodokkaista, mutta kyllä mua monet pikkujouluissa tuli iskemään, vaikka hoikka ja kaunis olenkin"

En vaan ymmärrä näitä aloituksia. Aloituksesi taitaa kertoa sen, miksi mies on sinusta kiinnostunut.

Tai sen, että ko. menestyvä mies on valinnut puolisonsa sen perusteella, mitä häneltä oletetaan (menestyvän, komean, varakkaan miehen rinnallahan "kuuluu" olla kaunis, hoikka vaimo...), vaikka oikeasti tuntee vetoa toisennäköisiin naisiin. Ns. kulissivaimo.

Veikkaan, että kyse nyt on helposta pillusta. Näin suoraan sanottuna. Mies tietää, että ap:lta saa kun vaan soittaa. Ei tartte lähtee etsimään mitään. Varsinkaan kun se ei oo kovin helppoa.

Kaikista ei oo parisuhteeseen.

Yhteistyössä