Olen sitä mieltä,että olen mies naisena

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja freaky fred
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

freaky fred

Vieras
Minä olen aina halunnut olla poika. Ihan pienestä asti, niin pitkältä ajalta kun vain muistan, olen unelmoinut olevani poika.

Tunnen olevani mies naisen kehossa.

Olen kyllä naimisissa miehen kanssa ja meillä on lapsiakin. Mutta millään en pääse siitä kriisistä yli, että haluaisin olla mies ja haluaisin peniksen. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:
vaikee tilanne...:( puhuisit jollekki....ekana varmaan miehelles joka tietty kauhistuis....

Mies tietää ajatuksistani.

Muistan olleeni lapsena vanhemmille hirveän vihainen, kun heidän syyhän se oli, että synnyin tytöksi. :D
 
Jos sä oikeasti tietäisit olevasi mies naisen ruumiissa sä osaisit myös hakea ongelmaasi apua.
Nyt sun ainoa oikea ongelmasi on se että sulla ei aika kulu ja haluat jauhaa paskaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Jos sä oikeasti tietäisit olevasi mies naisen ruumiissa sä osaisit myös hakea ongelmaasi apua.
Nyt sun ainoa oikea ongelmasi on se että sulla ei aika kulu ja haluat jauhaa paskaa.

Clivia kuulostaa nyt vähän siltä kuin aika ei kuluisi ja haluaisi jauhaa paskaa...

Jos ap:lla kerran on lapsia, niin ainakin mulla kävisi helposti mielessä, että miten lapsi yht'äkkiä osaisi suhtautua siihen, jos äiti muuttuisikin hänen toiseksi 'isäkseen'...
 
yhteys vaikka paikkakuntasi mielenterveystoimistoon. Jospa he osaisivat ohjata sinut oikealle taholle juttelemaan. Käsittääkseni ainakin pääkaupunkiseudulla toimii taho joka on erikoistunut seksuaalivähemmistöjen auttamiseen/ohjaamiseen. Jos tosiaan miettii tuollaista on se varmasti aika ahdistavaa ja olisi hyvä päästä keskustelemaan ihmisten kanssa joilla on oikeaa tietoa asiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
yhteys vaikka paikkakuntasi mielenterveystoimistoon. Jospa he osaisivat ohjata sinut oikealle taholle juttelemaan. Käsittääkseni ainakin pääkaupunkiseudulla toimii taho joka on erikoistunut seksuaalivähemmistöjen auttamiseen/ohjaamiseen. Jos tosiaan miettii tuollaista on se varmasti aika ahdistavaa ja olisi hyvä päästä keskustelemaan ihmisten kanssa joilla on oikeaa tietoa asiasta.
juu totta*
 
Ap ota yhteys Transtukipisteeseen: http://www.transtukipiste.fi/ Heiltä saat mm. keskusteluapua ja jos haluat, voit saada heiltä tietoa sukupuolenkorjausprosessista. Muistaakseni Transtukipisteellä on myös puhelinaikoja keskusteluun... yhteydenotto ei maksa mitään, voit löytää apua tilanteeseesi tai ainakin tiedät jatkossa, mistä sitä hakea, jos koet tarvetta siihen.
 
Minä en koe olevani mies, mutta tunnistan haaveet peniksestä ja fiilikset joukkoon kuulumattomuudesta. Minulla ei ole kamalasti naispuolisia kavereita, en jaksa naisten tiukkapipoisuutta (mutten toisaalta halua olla mikään "hyvä jätkäkään").
 

Yhteistyössä