Mä olen aivan toivottoman ihastunut toiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tästä asiasta todella harmaana..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tästä asiasta todella harmaana..

Vieras
Vaikka kuinka tulis nyt pskaa niskaan niin mun on pakko purkaa. Itkettää niin älyttömästi tää tilanne.
Oon naimisissa, lapset 1 ja 3. Hyvä avioliitto, hyvä mies. Mutta tämä toinen, kehen olen ihastunut, no, en vaan pääse hänestä yli. JA HALUAN PÄÄSTÄ YLI!! Tämä ihastus on kestänyt jo monta vuotta. Mitään siis ei ole tapahtunut välillämme, mutta luoja tietää että olen siitä unelmoinut. Ja tiedän että tämä toinenkin on. Näemme vain satunnaisesti, mutta sitä sähköä..
Hänessä on jotain NIIN järisyttävää, että en vaan pysty häntä unohtamaan!! On uskomatonta että tänäänkin olen miettinyt että tekisin mitä vaan, että saisin olla hänen kanssaan. siis sydän sanoo. Mutta järki, se sanoo että perhettäni EN jätä.
Mä en osaa edes kirjoittaa ku on niin paha olla. Haluaisin vaan tämän toisen miehen lähelle. Olla lähellä, jutella, suudella....
Mulla on NIIIIIIIN paha olla!!!!!!!!!

miten se onnistuu??? Mä haluan nää ajatukset pois mun mielestä, koko ajan vaan mietin miltä tuntuis olla taas toisen lähellä... Itkettää kun tiedän etten omaa miestäni jätä hänen takiaan, mutta... ei paljon paskemmalta vois tuntua. Ihmisenä ja vaimona. Ja kaipaan niin mielettömästi..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miten se onnistuu??? Mä haluan nää ajatukset pois mun mielestä, koko ajan vaan mietin miltä tuntuis olla taas toisen lähellä... Itkettää kun tiedän etten omaa miestäni jätä hänen takiaan, mutta... ei paljon paskemmalta vois tuntua. Ihmisenä ja vaimona. Ja kaipaan niin mielettömästi..

Tunteitaan tosiaan voi kanavoida. Esim. jos olet suuttunut, niin suuttumisen voi siirtää esim. siivoukseen, jolloin se tulee hyötykäytettyä. Samoin on ihastumisen ym. siihenkin liittyvien tunteiden kanssa - tunnet kaipuuta ja ihastusta, siirrä ne omaan mieheesi: parisuhteenne paranee ja toinen mies hissukseen unohtuu. Eli konkreettisesti, kun kaipaat toisen miehen lähelle, menetkin halailemaan omaa kultaasi ja annat suukon... teet aivan samoin hänelle, kuten tahtoisit tehdä ihastuksellesi.

Mä tiedän, että jos tilaisuus tulisi, niin pettäisin... Kauhea ajatus. Mutta se olis aivan uskomatonta, jos saisin tän toisen kanssa olla. Onneksi (?) tilaisuutta ei tule.

Mä oon ihastunut mun työkaveriin.. molemmat kans varattuja. Ekan kerran ku tavattiin ja kädet koski toisiaan ihan ohimennen ni tuntu sellanen mieletön sähkönen tunne koko kropassa. Ja varmaan tää toinenkin sen huomas kun samaan aikaan toisiamme vilkastiin. Siitä lähtien on ollu mun mielessä. Mä tuskin sen :D Aina kun juttelen sille, se räplää puhelinta tms. Mutta ihana tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Mä oon ihastunut mun työkaveriin.. molemmat kans varattuja. Ekan kerran ku tavattiin ja kädet koski toisiaan ihan ohimennen ni tuntu sellanen mieletön sähkönen tunne koko kropassa. Ja varmaan tää toinenkin sen huomas kun samaan aikaan toisiamme vilkastiin. Siitä lähtien on ollu mun mielessä. Mä tuskin sen :D Aina kun juttelen sille, se räplää puhelinta tms. Mutta ihana tunne.

Tää ei oo enää ihana tunne, ku mietin jo koko perheeni hylkäämistä... :( Ei oo enää kyse pikku flirtistä. :( :(

NO EI TIETENKÄÄN SELVIÄ!!! Mutta mulla on niin paha olla että mun on pakko tätä purkaa. En miehellekään tästä nyt voi puhua... enkä kyllä ystävillekään. Mä vaan haluan päästä yli, ennenkuin teen jotain joka hajottaa mun perheen.

Yhteistyössä