Ä
äiti-79
Vieras
Olen vain niin väsyneen uupunut..Kaikki on päällisin puolin kunnossa.On kolme nättiä tytärtä,hyvä mies ja oma talo.Mutta kun arki tuntuu tulevan ylivoimaiseksi väsymyksellään..Me molemmat käydään töissä,mies vuorotyössä.Olemme molemmat väsyneitä,elämä on välillä yhtä hullunmyllyä kolmen pienne kanssa,vanhin lapsista vasta pian 8v.Mummut auttaa,jos pyydetään,mutta kun ei enää jaksa edes pyytää.Oma-aloityteisesti eivät kysele,että miten voimme ja voisimmeko ehkä joskus haluta kaksin aikaa tms.Eiväthän he voi toki tietää tätä väsymyksen määrää..Myönnän,etten edes ole varma rakastanko miestäni enää vai olenko naimisissa käytännössä vain..En tiedä,ehkä kuitenkin rakastan.Mutta silti olen ihastunut yhteen toisee mieheen,häpeän..En haluaisi menettää perhettämme,miestäni,mutta ehkä en enää jaksa edes rakastaa ja kaipaan jotain vaihtelua..Nyt tänäkin iltana tilanne on se,että saimme lapset jälleen kerran vasta äskettäin sänkyihinsä,ensin huudettiin,kun eivät tottele jne.Minä olen ihan poikkiväsy,jalkoja särkee hemmetisti,mutta mieskään ei paljon apuna ollut,vetäytyi vain kylppäriin murjottamaan,en tiedä miksi.Hänkin on väsynyt.En saa tänä iltana häneen kontaktia,en jaksa mennä puhumaan.vielä pitäisi laittaa lapsille reput aamuksi ja pyykit kuivumaan ym.ja herätys taas klo 5 parin yöherätyksen jälkeen..
( Sitten taas työpäivä edessä.Viikonloppuna siivoan ja teen muita rästihommia viikolta.Ei tiedossa yhtään mitään rentoutumista,varmaan miehen kansa taas väsyneinä riitelemme.Miehellä onkin yötöitä pe-la.Tätä meidän arki on,jatkuvasti.Kodissa vallitsee paha ilma ja olen siitä surullinen
kauanko tätä jaksaa ja mitä tässä voisi tehdä,että elämä paranisi?