Hyi helv... mä katsoin kamalan videon Youtubista, miks mä en koskaan opi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Tuli itku kun ajattelin omalle kohdalle. Sitten tuli hätä että miten ketään rakastaan edes pystyy suojelemaan? No ei mitenkään aina. Ja piti mennä katsomaan nukkuvaa lasta että onhan hän siinä vielä...

En ikinä opi. Ei saa katsoa kolarivideoita :'(
 
En tiedä mistä videosta nyt kyse. mutta kyllähän se on helppoa kun ne lapset on vielä siinä helmoissa. Kauhulla ajattelen jo aikaa kun nuo pojat saa ajokortin...
 

Yhteistyössä