Tuli itku kun ajattelin omalle kohdalle. Sitten tuli hätä että miten ketään rakastaan edes pystyy suojelemaan? No ei mitenkään aina. Ja piti mennä katsomaan nukkuvaa lasta että onhan hän siinä vielä...
En tiedä mistä videosta nyt kyse. mutta kyllähän se on helppoa kun ne lapset on vielä siinä helmoissa. Kauhulla ajattelen jo aikaa kun nuo pojat saa ajokortin...