Järkytys millaiseen päiväkirjaan törmäsin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minua järkyttää ihmisten ajattelemattomuus. Tämmöisen kotiäidin mielestä kuvat toki on normaaleja lapsiperheen kuvia, mutta jokainen tietää että netissä löytyy kaikenlaisia.

Joka paikassa tiedotetaan, että ei lasten nakukuvia nettiin ja silti näitä aina löytyy.

Niin, tarkoitin siis sitä, että eikö olisi ihan mukava, jos vauvamuistoja ja muutenkin lasten kuvia voisi vaan ihailla, eikä tarvitsisi pelätä mitään? Millainen maailma onkaan? Pedofiilejä toki on ollut aina, nyt vain tiedämme heistä enemmän. Mutta miksi?! Jospa kaikki homofoobikot ja abortinvastustajat tarttuisivat samalla tarmolla pedofilian hävittämiseen maapallolta...

Eikö ole surullista, että tuossa pitää olla jotain järkyttävää?

Onhan se surullista että maailmassa on ihmisiä, joiden mielestä kuvissa ei ole suloinen lapsi, vaan s******s lapsi. Alle vuoden ikäinen käy mainiosti sille sairaalle mielelle.

Ja toisaalta kans, miksi ei tuolla lapsella ole yksityisyyden suojaa? Pistäisikö äiti pyllistelykuvia itsestään? No ei, joku runkkarihan voisi innostua. ....rest my case

Olen aloittajan kanssa ihan samaa mieltä. Järkkyjä. Miksi ihmiset on noin ajatelemattomia. Miksi pitää erikseen ruokkia vielä pedofiileja? En käsitä. Onneksi itse olen kuitenkin fiksu ja en tuollaista tee. Onhan se jo lapsesta noloa paljas peppu paljaana olla näytille kaikille.

En tajua lasten kuvien laittamista nettiin jo siitäkin syystä, että voi olla et kyseinen poika ei murrosikäisenä halua, että jokainen tyyppi omassa koulussaan näkee minkänäkönen se takamus on silloin rokon aikana ollut.

Varsinkin kun koulukiusaus on siirtynyt nettiin niin en vaan tajua kuka haluaa julkaista kuvia lapsistaan netissä. Ajattelemattomia riittää. Melkein mistä kuvasta tahansa saa väännettyä jotain kiusattavaa ja pökäleet potassa ei varmasti naurata kun luokan tytöt sen näkee..

Mä en kans oikein ymmärrä miks netissä täytyy levitellä lapsen kuvia.. oli ne sit vaatteet päällä tai ilman. Ketähän varten tollanen julkinen "päiväkirja" oikein on tehty. Ei mua ainakaan kiinnosta kenenkään lapsen pottaa paskoineen kiinnosta paljoa kattella.

No joo ei varmaan tästä pojasta ole isompana kiva katsella näitä omia kuviaan ja tietää että ihan kuka vaan on voinut katsoa. Jotain hienotunteisuutta omaa lastaan kohtaan voisi vaatia.

[QUOTE="vieras";21985168]En tajua lasten kuvien laittamista nettiin jo siitäkin syystä, että voi olla et kyseinen poika ei murrosikäisenä halua, että jokainen tyyppi omassa koulussaan näkee minkänäkönen se takamus on silloin rokon aikana ollut.

Varsinkin kun koulukiusaus on siirtynyt nettiin niin en vaan tajua kuka haluaa julkaista kuvia lapsistaan netissä. Ajattelemattomia riittää. Melkein mistä kuvasta tahansa saa väännettyä jotain kiusattavaa ja pökäleet potassa ei varmasti naurata kun luokan tytöt sen näkee..[/QUOTE]

Iso peesi! Mutta, kun ei ajatella sitä omaa nokkaa pidemmälle :(

olen kyllä järkyttynnyt minäkin... aika mautonta vanhemmilta, ihan hyvin nakuilukuvat olisi voinut jättää pois, tuostahan voi saada jo jonkun syytteen? toinen asia mikä pisti silmään, on Joona isänsä sylissä kaljatuoppi kädessä... ei näin...ei

No jotain rajaa!!! Herrajestas mä olisin muutaman kuvan kohdalla painanut deleteä jo ottaessani niitä sillä nuo ei ole edes kivoja, hauskoja tai söpöjä. Yksi kuva tuolla on kyllä AIVAN turhan paljastava vaikka kyse onkin vauvasta! Nimenomaan nämä pedarit saa näistä kuvista paljon. TYHMÄ äiti!!!

Yhteistyössä