Mieheni ei muista, että on tekstannut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vie

Vieras
Elikkäs tässä on nyt tällainen ongelma, että mieheni on tekstaillut exälleen eikä oikeasti muista sitä. En usko, että valehtelee, koska mies on todella luotettava ja kiltti. Mieheni oli vielä tekstannut jonkun todella pitkän ja järkevän viestin, niin en usko, että olisi unissakaan voinut sellaista tehdä. Nuorikin on vielä, niin sen takia ihmettelen syvästi. Viesteistä tuli sellainen vaikutelma, että mieheni olisi pyrkinyt päästä exästään eroon, mutta tämä ei jätä häntä rauhaan.

Mieheni on nyt ihan paniikissa, koska sitä pelottaa, että mikä sillä on. Eilenkin hän meni ihan oudoksi paniikin takia eikä lopulta edes pystynyt puhumaan. Sano vaan, että sitä pelottaa, koska se ei muista.

Mistä tämä voi johtua? Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia tällaisesta muistihäiriöstä tai vastaavasta? Olen todella huolestunut.

Ps. En tarvitse vittuilijoita tänne, koska näin omin silmin kuinka hajalla mieheni on tästä.

No mulle käy monesti niin että jos jälkikäteen luen jotain mitä olen kirjoittanut niin ihmettelen miten viksulta se kuulostaa. Enkä muista että olisin edes ollut sitä mieltä ja miten taitavasti olen asiat perustellut.

Ihmisen mieli on armelias ja joskus sitä unohtaa sellaisen mitä ei halua muistaa.

Ihan mahdollista että on unissaan tekstannut. jos on todella unissaan, niin kykenee kirjoittamaan viestit / tekemään mitä tahansa muuta ihan tai lähes virheettömästi. Nimimerkillä kokemusta on, olen muun muassa hakenut lehtiä unissani tai laulanut pitkiä lauluja ulkomuistista (joita en valveilla muistaisi) ja kaikkea muuta mahdollista. Ei ole vakavaa. Koita rentouttaa miestäsi että saa nukuttua rauhallisesti ja kunnolla.

minä ja mies riidellään monesti ja 2 tuntia menee en muista mitään, en mitään! että mistä riideltiin jne...
ja olen nuori ja todella huono muisti. ja joskus ap on tullu samantapainen juttu ku mies tivaa jotain jota en muista niin aika hankala käydä läpi...

Onko miehellä nyt normaalia enemmän stressiä tai väsymystä? Mitään muita "omituisuuksia"?

Kannattaa kyllä lääkäriin mennä jos tuntuu että tuollaisia muistikatkoksia on. Saattaa olla kyse jostakin sairaudesta ja mitä aikaisemmin hakeutuu hoitoon sen parempi tietysti. Vaikea sanoa vain tuon perusteella mistä kyse. Voi toki olla myös harmitonta, esim. vain väsymyksestä johtuvaa unohtelua.

Persoonallisuushäiriö tulis ekana mieleen, siis että on toinenkin persoona johonka vaihtuu välillä elämään. Oletko huomannut tällaista? Jos tämä ei tule kyseeseen, niin miten olisi humalassa? Tai että on kesken unien herännyt, kattonut puhelinta ja lukenut, tekstannut ja jatkanut unia.. Silloin voi oikeesti tuntua kaikki ihan epätodelliselta.. Ymmärtäisin tuon muistikatkoksen jos hän olisi "äitiyslomalla",sillä silloin on kyllä niin väsynyt ja sekasin että tekee vaikka mitä ja sitten ei muista. En tahdo pelotella, mutta sitten on tiettyjä sairauksia joihin liittyy ns. brainfog, mutta luulisin että miehesi olisi näitä sairauksia sairastaessa väsynyt/ välillä toisessa maailmassa yms. lihaskipuileva yms.

Siis koska tää tekstari on lähetetty?

En mäkään varmaan muista mitä oon tekstannu kellekin vaikka toissaviikolla. Tän päivän nyt suunnilleen.

Vai siis eikö muista mitä tekstasi vaiko yleensä sitä koko asiaa että on ylipäätään ollu eksään yhteydessä? Muistaako sen miksi kokee ettei ex jätä rauhaan?

Ei ole humalassa ollut ja ei ole unissakaan voinut niitä lähettää, koska jotkut viestin on lähettetty päivällä. Viestejä on enemmän, en tiedä kuinka paljon, koska niitä on poistettu. Mies ei ole muuten käyttäytynyt mitenkään oudosti. On stressiä jonkun verran ja mahakipuja.

Siis ottiko miehesi esille tuon viestiasian vai sinä? Jos sinä, niin ehkä kyse voi olla myös siitä, että mies ei yksinkertaisesti ole uskaltanut kertoa sulle asiasta ja nyt on paniikissa, kun "on jäänyt kiinni". Se voi olla pirun ahdistavaa, jos ex on jo pitempään ahdistellut häntä ja miehesi on yrittänyt tehdä asiat selviksi salassa sinulta, jotta et huolestuisi tai alkaisi kuvitella mitään ihmeellistä.

En usko, että valehtelee. Miksi hän keksisi, ettei muista asiasta yhtään mitään ja että nyt häntä pelottaa, että mikä hänessä on vikana... Kuulostaa liian järjettömältä enkä usko, että hän missään tapauksessa tekisi niin.

[QUOTE="mmm";22125802]Viestejä on enemmän, en tiedä kuinka paljon, koska niitä on poistettu.
[/QUOTE]
Mies vie sinua kuin pässiä narussa. Jos viestejä on enemmän kyllä hän ne muistaisi.

[QUOTE="hmm";22125892]En usko, että valehtelee. Miksi hän keksisi, ettei muista asiasta yhtään mitään ja että nyt häntä pelottaa, että mikä hänessä on vikana... Kuulostaa liian järjettömältä enkä usko, että hän missään tapauksessa tekisi niin.[/QUOTE]
No mies ei halua jäädä kiinni joten vetoaa JJ Lehtomaiseen "muistamattomuuteen".

[QUOTE="vieras";22125884]Mies selvästikkin kusettaa sinua.

Voi olla, että mies ei aluksia muistanut mutta kyllä se muisti yleensä virkeytyy kun asiaa pohdiskelee.[/QUOTE]

Kuule ap tuo kuulostaa niin epäuskottavalta että älä nyt kaikkea niele. Vaikka olisi kuinka kiltti ja luotettava ihminen, kaikenlaista voi tapahtua. Varsinkin jos kyse ei ole vain yhdestä viestistä.

[QUOTE="hmm";22125913]Niin ja minä otin viestit esille, koska olin vahingossa nähnyt ne kun mun piti lähettää hänen ystävälleen viesti.[/QUOTE]

Eli nimimerkki "kiop" saattaa siis hyvinkin olla oikeilla jäljillä. Puhupa nyt vielä sen miehesi kanssa. Se on nyt paniikissa jostain muusta syystä kuin muistamattomuudesta. Ihan varmasti.

Siis ottiko miehesi esille tuon viestiasian vai sinä? Jos sinä, niin ehkä kyse voi olla myös siitä, että mies ei yksinkertaisesti ole uskaltanut kertoa sulle asiasta ja nyt on paniikissa, kun "on jäänyt kiinni". Se voi olla pirun ahdistavaa, jos ex on jo pitempään ahdistellut häntä ja miehesi on yrittänyt tehdä asiat selviksi salassa sinulta, jotta et huolestuisi tai alkaisi kuvitella mitään ihmeellistä.

Tää alkaa kallistuun tälle kannalle. Jäikö miehesi "kiinni" tekstareista, vai? Ystäväni sairastui cfs-nimiseen sairauteen, joidenka ensimmäiset merkit olivat vatsaoireet. Sitten tuli pikkuhiljaa kaikki muu.. mm. muistiongelmat. ja tätä pidettiin pitkään stressinaiheuttamana..

Huijaa!

Mun ex oli kiltti mies kanssa ja kun jäi kiinni pettämisestä niin kivenkovaan väitti ettei ole pettänyt. Vaikka tämä toinen nainen soitti mulle ja kertoi faktoja, sellaisia joita ei oikein voi kieltää. Silti mies vain mantran lailla hoki ettei ole pettänyt.. Surkeaa.

En edelleenkään usko, että valehtelee. Ärsyttää, että kaikki ovat heti sitä mieltä, että mies pettää. Toki se voi olla mahdollista, en sulje sitä kokonaan pois, mutta se tuntuu hyvin mahdottomalta, että niin olisi voinut tapahtua.

Ja tosiaan miehelläni on aikamoisia vatsakipuja välillä ollut. Lisäksi päätäkin särkee välillä/usein. Mikä tuo cfs-niminen sairaus on?