Krippispinoa, eli viimeaikaisia löytöjä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai, niin ja toissa viikolla löysin itselleni Reima Tecin takin, hintaa oli 10 €. Eihän sitä voinnut olla ostamatta vaikka väri oli vähän niinkuin väärä, mutta olin vailla takkia ja tuo oli sopivan kokoinenkin...

Mä löysin aivan uuden adidaksen gollege-puvun. Oli laput kiinni ja oli siis aito addu ruskea-vaaleanpunainen paita ja ruskeat housut 8e osuin kohdalle,kun myyjä oli laittamassa -50% lappua 20e oli pyynti,mut tinkasin viä vähän. Meandin setti tytölle ensi kesäksi. violettinen paita jossa kuva edessä ja violetti-keltainen hame yht 8 tosi siistit nukenvaunut 10e näissä hinta 28e sitten oli laitettu 20e ja sitten oli kans -50% lappu (näitä olen tytölle metsästänyt) siis nukenvaunuja.

Me käytiin just tänään poikien kanssa :). Niin ja mä ainakin löydän molemmille pojille, pienelle ja isolle, ihan hyvin tavaraa kirppareilta. Siis lelujen ja kirjojen lisäksi myös vaatteita.

Osasta innostuin napsimaan kuviakin:

Tähän kait tulee jossain vaiheessa viinipullo, mutta jotenkin innostuin siitä talouspaperitelineenä :). Hinta 0,10€

Kynttilänjalka, hinta 0,10€:

Valkoinen maljakko, hinta 0,10€

Kynttilöille aluslautanen (ilmeisesti tarjotin) 2€:

Kauan himoitsemani Pentikin kahvipurkki 18€ ja aiemmin kirpparilta ostettu, sittemmin tuunattu, suodatinpussiteline 2,50€

Mies pyysi katsomaan löytyiskö koria takkapuille ja löytyihän sellainen :). Pärekori 3€:

Mulle käsilaukku 1,50€ ja korkokengät 2€. Valitettavasti kengät on jossain kuopuksen jäljiltä...

Kuopukselle löysin sadetakin 2,50€ (ei kuvaa), kylpytakin 2,80€, pipon ja hanskat yht.4€ ja kengät 1,50€ (ei kuvaa):

Esikoiselle ostettiin Aku Ankkoja, PS2- peli ja pipo. Pipo tosin uutena kaupasta. Löysin myös "ota tästä ilmaiseksi"- laarista muutaman paidan kuopukselle. Kivaa oli päästä pitkästä aikaa kirpparille :)

mä löysin tytölle lindexin maatila tunikan 1,50e hyvässä kunnossa, bamse pomppitunika 1,50e hyvässä kunnossa, itelleni imetyspaidan lindexin mallistoa oli kuin uusi 1e, muumimuki 4e, arabian appelsiinipurkki 8e ja tätä olen kauan jo himoinnut :) tyytyväinen ostoksiini :)

Yhteistyössä