Onko mun mies todellakin ainoa lajissaan ?! Ei kai , eihän ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ejk

Vieras
Kun mun mies osaa olla meidän yhteisten lasten kanssa - on osannut olla aina .Ei tarvi apua vaippojen vaihtoon, ulkovaatteiden etsimiseen tms.
Ja antaa mun käydä kavereiden kanssa ulkona ja kahvilla ja baareissa ja minä hänenkin. Hän ei kumminkaan halua käydä joka viikonloppu ja osaa sanoakin ihan oma-aloitteisesti kavereilleen, että ei nyt halua lähteä.
Hän ottaa huomioon mun tunteet ja lasten tunteet ja tykkää vierailla sukulaisten luona.
Mies on sanonut että rakastaa vain mua, lapsiaan ja äitiään ja ei ikinä halua mua satuttaa.

Mä olen onnellinen.Tiedän.

ja mulla mun nykyinen mies on tuollainen, lapsi ei siis ole hänen mutta silti tekee kaikki aivan kuin lapsi olisi hänen omansa. Ikinä ei tarvitse pyytää vaan tekee omasta tahdostaan.

Minulla myös. Hoitaa lapsetkin aivan omatoimisesti, hoitanut vauvasta asti ja oli esikoisen syntyessä 24v. ikinä ei ole tarvinnut "neuvoa" missään ja minä käyn 3-vuorotyössä ja ikinä ei valita että olisi kurjaa kun ei pääse menoihin työni takia tai että joutuu olemaan lasten kanssa niin paljon. pitää sitä itsestään selvyytenä <3 täytyykin mennä taas kertomaan hänelle miten paljon häntä rakastan ja arvostan <3<3

Meillä mies on hoitanut alusta asti vaipan vaihdon ja tekee sen edelleen, jos on kotona. On lapsen kanssa ihan ilman pyytämättä ja välillä pakottaa mut lähtemään johonkin, kun oon niin huono missään käymään :D Meillä myös mies siivoaa ihan oma-aloitteisesti ja käy kaupassa yms.

Mun kokemusten ja lähipiirin mukaan suurin osa on tuollaisia. Jostain syystä vaan niistä "ei niin hyvistä isistä ja miehistä" kirjoitetaan enemmän joten luullaan niiden olevan enemmistöä.

Täällä myös + monta extraa päälle :heart: Baareissa käy max. kaksi kertaa vuodessa, kuten minäkin. Tekee ruokaa ja siivoaa oma-aloitteisesti. Esim. viikonloppuna oli pessyt vessat, kaikki ikkunat ja lattiat sekä tampannut matot ja pyyhkinyt pölyt kun olin kaverilla kahvittelemassa sekä kiertämässä kirppareita :D

Mun veljeni ovat tuollaisia. He ovatkin kohtalaisen täydellisiä ihmisiä. Johtunee se sitten ympäristöstä tai geeneistä, toivon edes osan saaneen siitä itselleni.

Mulla myöskin tuollainen mies, jäi jopa hoitamaan kaksospoikia kotiin kun minä menin töihin poikien ollessa 1v. :) Kaikkia lapsiamme aina hoitanut, miksei olisi, onhan ne myös hänen lapsiaan! :) Ja about parikymppisinä saimme tuplat.. Mutta ei se iästä kii oo että millainen isä on, vaan enemmänkin luonteesta.. :)

Yhteistyössä