Ihan hirveä ilta 7veen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä toi on ihan normaalia 7v:llä. Kutsutaan kouluväsymiseksi. Aatelkaa ny ite; niitten elämä on muuttunu IHAN TOTAALISESTI. Ku koulu alkaa, niin ne siirtyy ihan eri maailmaan, saavat enemmän vastuuta ja muita isojen tyttöjen/poikien juttuja. Uuden opiskelu on oudokseltaan todella raskasta(muisteleppa ite). Ei muuta ku rajoja ja rakkautta. Varsinki sitä rakkautta :)

Ja 7 v:n hienomotoriset taidot EIVÄT VIELÄ RIITÄ hampaiden huolelliseen pesuun. Vanhempien tulisi pestä lasten hampaat JOKA ILTA!!!!!!! Aamupesun lapsi voi tehdä itse.

Kyllä toi on ihan normaalia 7v:llä. Kutsutaan kouluväsymiseksi. Aatelkaa ny ite; niitten elämä on muuttunu IHAN TOTAALISESTI. Ku koulu alkaa, niin ne siirtyy ihan eri maailmaan, saavat enemmän vastuuta ja muita isojen tyttöjen/poikien juttuja. Uuden opiskelu on oudokseltaan todella raskasta(muisteleppa ite). Ei muuta ku rajoja ja rakkautta. Varsinki sitä rakkautta :)

Ja 7 v:n hienomotoriset taidot EIVÄT VIELÄ RIITÄ hampaiden huolelliseen pesuun. Vanhempien tulisi pestä lasten hampaat JOKA ILTA!!!!!!! Aamupesun lapsi voi tehdä itse.

Näinpä juuri, 6-8-vuotiaiden kehityksestä löytyy varmaan juttua hakemalla. On vaikea vaihe monille, lapsi kasvaa nopeasti ja on samanaikaisesti pieni ja iso. Syyllisen hakeminen muista kuin itsestä on niin tyypillistä kuin olla ja voi, lapsi on todella epävarma itsestään.

[QUOTE="hohhoijaa";22144167]Aha, kuin niin POJISSA!!! Meillä on 5 poikaa ja tyttö, muttei sen enempää pojat kuin tyttökään ole tuollaisia olleet. Tosi pätevän opettajn kuvan annat itsestäsi, jos sulla on noin paha ennekkoasenne poikia kohtaan! Toivon totisesti, ettei omille lapsilleni, sen enmpää tytölle kuin pojallekaan osu kaltaistasi asennevammaista opettajaa! Häpeäisit.[/QUOTE]

Väitätkö sinä, että naiset ja miehet ovat yhtä vastuullisia? että yhtä moni nainen elää kuin sinkku saatuaan lapsia? kulkee vain omilla kavereilla ja omissa harrastuksissa. Ryyppää, tekee vaan itselleen leivät ja kukaan ei ruokkisi lapsia jos äiti ei ruokkisi (minulla on kunnollinen mies mutta näitä juttuja lukee täältä)

Jos sinun lapset ovat hyvin kasvatettuja, ei se tarkoita että muut ovat. Kyllä pojissa on paljon enemmän hemmoteltuja ja itsekkäitä ja huonosti kasvatettuja. Esimerkiksi tämän päivän hesarin mielipidepalstalla on juttu, jossa huostaanotetun äiti kirjoittaa, miten ei uskaltanut enää päätä pitemmälle 12veelle pitää rajoja.

Minusta tuollainen käytös, jossa itse riehuu ja huutaa ja sitten alkaa kääntää toisen viaksi kaiken, on narsismia, vaikka lapsi olisikin kyseessä.

Hauki on kala vaikka sen voissa paistaisi. Pojissa on paljon enemmän itsekkäitä öykkäreitä.