Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vauva valotti koko yön, huusi vähän väliä ku nokka tukossa. no...jossain kaiken välissä miehen kanssa kauhea sanaharkka. sittenkun minä paapatin jotain olkkarissa mies makkarista karjaisee että "mitä valitat koko ajan" vauva herää itkemään säikähtäen miehen huutoa. Minä menen ja todella väsyneenä ja suuttuneena miehelle annan litsarin poskelle. raivostutti toden teolla että huutaa karjuu vauva vieressä. No..siitä se alkoi. mies karjui entistä enemmän ja vauva huusi hysteerisenä sängyssään minä yritän päästä miehen ohi makkariin ei päästä vaan tönii minkä kerkeää pois sieltä. ja vauva huutaa.. sitten mies ottaa vauvan syliin ja minä menen kanssa sinne ja yritän silitellä vauvaa. mies tempaisee minut miltei lattialle että älä koske vauvaan. vauva huutaa koko ajan... haen maitopullon jonka mies repii kädestäni huutava vauva sylissä js alkaa syöttää vauvaa. minä odotan keittiössä kun mies tuleee ja yritän selittää miksi annoin litsarin. mies on ihan raivona ja alkaa repiä minua tuolilta ylös karjuu edelleen. minä yritän hyssyttää ettei vauva taas herää. hän karjuu ja repii käsiäni ja leukaani.
huoh...nyt sitten tänään ei sanaakaan mies on vieläki raivona aamulla tuli ensimmäisenä kun minä nukuin sohvalla että painu vittuun siitä ja paino päätäni siihen sohvaa vasten silleen kipeästi. yön olen itekny tätä tilannetta. talo rakenteilla ja pieni vauva kaiken tämän keskellä.
peesi, sait kärsiä teostasi. miksi pitää mennä lyömäänNo en ainakaan ala sinun puolestasi jeesustelemaan, sinä itse olit se joka LÖI.
^ En nyt halua olla mitenkään epäkunnioittava, mutta mielestäni tuo "nainen ottaa hurjan riskin, seurauksena voi olla pahimmillaan jopa kuolema" on aika rankkaa liiottelua. Näin voi tapahtua tietysti joskus, mutta niin voi tapahtua tapahtua myös toiste päin. Ei naiset nyt niin heikkoja ole, että mies hetkessä vääntää niskat nurin ja yhtään ei pysty taistelemaan vastaan.
Hohhoijaa.. jos osat olis toisin päin, eli mies olis lyönyt eka ja ap jatkais väkivaltaa vielä seuraavanakin päivänä, kaikki haukkuis miestä ja yllyttäisivät ap:tä jatkakaan hakkaamista.
en itteeni puolustelekkaa..en olis aanu sitä litsaria antaa. mut väsyneenä meni hermo siihen et mies vielä karjunnalaan vauvan säikäyttää. en ole jeesusteluja haluumassakaan. kerroin vain pätkän meidän arjesta.
miten olisitte reagoineet jos mies olisi lyönyt ensin naista. heti oltaisiin huutamassa, että lapset pois ja turvakotiin eikä vauvaa ainakaan annata hullulle isälle. Tämä on juuri tätä!!! nainen saa mäiskiä surutta ja vauva olisi heti pitänyt antaa vaan syliin.
On tämä kumma juttu!
Mukavaa perhe-elämää
Hassua kun koko keskustelu on käyty siitä, kumman syy ja kumpi teki enemmän väärin. Mitä väliä sillä oikeastaan on tai mihin se vaikuttaa? Miten tilanne ratkeaa jos nyt raati päättää syyllisen?
Itse ajattelisin että ongelma on molemmissa osapuolissa ja suhteessa. Lyödä ei saa eikä muuta väkivaltaa käyttää kumpikaan. Ja se että osan mielestä toinen käytti väkivaltaa 'ymmärrettävänä reaktiona' tai jotenkin puolustuksekseen ei muuta tuota asiaa mihinkään. Varsinkaan sen lapsen kannalta.
Jos ei tilannetta saada korjattua (parisuhdeterapialla tai millä vaan) kunnolla, niin lienee parasta lopettaa väkivaltainen suhde. Ihan riippumatta siitä onko vika toisessa vai molemmissa.