S
savanna
Vieras
Savanna, millainen sun oma lapsuus ja nuoruus oli? Oliko sulla oma perhe, vai jouduitko selviytymään yksinäsi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todellinen elämää on se kun jos joku heitä sulle miljoonan niin sä suostut heti ja varmasti kaikki tai jos joku ei heti suostu niin jälkeinpäin alkaa harmittaa
niin ja nenän kaivaminen ei ole kovin naisellinen
ja mikä paska mä susta puhun, puhun vain faktoista ja en näe seksi miljoonasta mitenkään että se olisi pahaa tai loukkava
Normaali nainen ei myy oma pientä lasta miljoonalla, se on ihmiskauppa ja pedofiilista. Mutta jokainen normaali ja epänormaali varma olisi antanut pi***lua miljoonasta, pitää olla hullu, jos aikuinen nainen sanoisi miehelle ei miljoonasta. Sekä tämä kun vaan on eri juttu, myydä lasta tai itseä
Todellinen elämää on se kun jos joku heitä sulle miljoonan niin sä suostut heti ja varmasti kaikki tai jos joku ei heti suostu niin jälkeinpäin alkaa harmittaa
Kukas sanoi että mä heitän tai jäättän miestä sen takia? Tai se jäättä mua? lue oikein
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22250897:KUVITELLAAN tilanne että milana olis mun vaimo, myis itteensä vaikka sitten sillä miljoonalla. niin sais kyllä lähtee meneään sen miljoonansa kanssa.
Savanna, millainen sun oma lapsuus ja nuoruus oli? Oliko sulla oma perhe, vai jouduitko selviytymään yksinäsi?
Mä en suostuisi edes 10 miljoonasta pantavaksi. Mä en voisi elää itteni kanssa jos olisi huorannut.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22250760:joo, sä koitit tosissas vongata mutta mulle ei käyny sitten millään. :x
aika erikoinen ajatelutapa, kyllä sä voit senkin jälkeen nauttia seksistä kun sulla sen lisääksi vielä miljoona tilillä
no en mä sellaista pystyy tehdä kuin miljoonasta![]()
No jos mullakin olisi sama valinta että jooko perhe tai miljoona niin tottakai perhe, mut kun mä tiedän mun mies olisi varmasti suostunut niin siks mielelläni menisin siitä tekemään miljoonasta
![]()
![]()
Kylllä Venakko Milanna se on SUN ajattelutapasi joka on erikoinen.