Venakko Milana, haluaisitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todellinen elämää on se kun jos joku heitä sulle miljoonan niin sä suostut heti ja varmasti kaikki tai jos joku ei heti suostu niin jälkeinpäin alkaa harmittaa

niin ja nenän kaivaminen ei ole kovin naisellinen:)

ja mikä paska mä susta puhun, puhun vain faktoista ja en näe seksi miljoonasta mitenkään että se olisi pahaa tai loukkava

:( Olen pahoillani puolestasi,jos maailmankuvasi todellakin on tämä,että kaikki on myytävänä. Minun ja mieheni välinen rakkaussuhde on todellakin enemmän kuin miljoonan arvoinen. En ikinä heittäisi pois koko elämääni pelkän rahan takia. Mulla on kaikki mitä mä tarvitsen ja ennenkaikkea sitä rakkautta :) Sitä ei korvaa mitkään miljoonat tai biljoonat,sillä tiedän että mieheni ei huoraamista hyväksyisi. Varsinkaan kun siihen ei ole taloudellista pakotetta.

[QUOTE="vieras";22250857]Mä tiedän että tätä taitaa olla sulle turha selittää,koska sulla ilmeisesti on älyä päässä yhtä paljon kuin pumpattavalla nukella. Mutta mä yritän silti. Sä sanoit äsken että et myisi lapsiasi mistään hinnasta ja tiedät itse kuinka toimisit tianteessa. Miksi sulle on niin vaikeaa ymmärtää,että jotkut naiset ajattelevat samoin myös itsestään,he eivät ole myytävänä edes siitä miljoonasta? Älä kiltti väitä enää,että jokainen antaa pillua rahasta,kun toivottavasti itsekin tiedät että se ei ole totta. Ja kyllä,niitäkin ihmisiä valitettavasti on jotka ihan oikeasti lapsiaan myyvät. Mutta eihän se todellakaan sitä tarkoita että se olisi muiden mielestä oikein tai että kaikki niin tekisivät mistään hinnasta.[/QUOTE]

Normaali nainen ei myy oma pientä lasta miljoonalla, se on ihmiskauppa ja pedofiilista. Mutta jokainen normaali ja epänormaali varma olisi antanut pi***lua miljoonasta, pitää olla hullu, jos aikuinen nainen sanoisi miehelle ei miljoonasta. Sekä tämä kun vaan on eri juttu, myydä lasta tai itseä

KUVITELLAAN tilanne että milana olis mun vaimo, myis itteensä vaikka sitten sillä miljoonalla. niin sais kyllä lähtee menemään sen miljoonansa kanssa.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22250878]:( Olen pahoillani puolestasi,jos maailmankuvasi todellakin on tämä,että kaikki on myytävänä. Minun ja mieheni välinen rakkaussuhde on todellakin enemmän kuin miljoonan arvoinen. En ikinä heittäisi pois koko elämääni pelkän rahan takia. Mulla on kaikki mitä mä tarvitsen ja ennenkaikkea sitä rakkautta :) Sitä ei korvaa mitkään miljoonat tai biljoonat,sillä tiedän että mieheni ei huoraamista hyväksyisi. Varsinkaan kun siihen ei ole taloudellista pakotetta.[/QUOTE]

Kukas sanoi että mä heitän tai jäättän miestä sen takia? Tai se jäättä mua? lue oikein

Normaali nainen ei myy oma pientä lasta miljoonalla, se on ihmiskauppa ja pedofiilista. Mutta jokainen normaali ja epänormaali varma olisi antanut pi***lua miljoonasta, pitää olla hullu, jos aikuinen nainen sanoisi miehelle ei miljoonasta. Sekä tämä kun vaan on eri juttu, myydä lasta tai itseä

Ei,Milanna,ei. Minun moraalikäsitykseni mukaan se on sama asia. Minut voi sitten luokitella hulluksi. Mutta yritä rakas lapsi ymmärtää,että jokainen ihminen ajattelee näistä asioista eri tavalla. Sinun hintasi voi olla se miljoona,minulla ei sitä hintaa ole. Ja se meille molemmille sallittakoon. Se,että sinä tekisit niin,ei tarkoita sitä että minä tekisin. Vai myisitkö ne lapsesi jos minäkin myisin? Huoraaminen ja paritus on ihmiskauppaa.

Kukas sanoi että mä heitän tai jäättän miestä sen takia? Tai se jäättä mua? lue oikein

Ei kukaan. Totesin vain että en halua heittää omaa elämääni hukkaan sen miljoonan takia,koska MINUN mieheni ei sitä hyväksyisi. Eli MINUN olisi valittava joko nykyinen perheeni tai se panemalla tienattu miljoona. Perhe on mulle koko elämän voima,toivottavasti sinne hautaan asti. Sen takia mun ei tarvitse hetkeäkään miettiä otanko rahat vai perheen ja rakkauden. Sinun miehestäsi en maininnut mitään. Lue oikein.

Savanna, millainen sun oma lapsuus ja nuoruus oli? Oliko sulla oma perhe, vai jouduitko selviytymään yksinäsi?

No en mä mistään Kazakstanista ole. Ihan ok lapsuus oli, matkustimme paljon, äidillä oma päiväkoti oli, kiva iso koti, siis ihan ok, paitsi kun olin jotain 11v, isä oli tekemisessä mafian kanssa, en tiedä mitä he halusivat hänestä, he ampuivat meijän ikkuna, oli riitoja kokoajan, sitten mun äiti jonain päivänä kyllästyi oti ero ja tuli tänne, se kun on suomalainen mutta ei suomi oo äidinkieli, oli hänellä luvat asua täällä tai se sai. Sitten mafia murhati mun isän 3v sitten, tämä oli surullista kyllä että alku oli hyvää, mut jotain meni pieleen. Mut elämää se vaan on, ei sille voi mitään

Minun suhde ja minun lapset ovat minulle tärkeämpiä kuin miljoona. En pidä itseäni moraalittomana ja kunnioitan itseäni niin paljon ettei minun tarvitse miljoonasta tai muustakaan rahasummasta myydä itseäni. Olemme onnellisia ja pärjäämme tällä rahasummalla, mitä saamme, hyvin.

Minusta sinä, Milanna, olet erittäin surullinen tapaus. En tiedä onko kaikki sinun keksimääsi vai onko tämä vain sinun tapasi yrittää paikata minäkuvaasi, joka on suomalaisen mittapuun mukaan aika kierossa. Itsetuntosi taitaa olla aika minimissä. Ikävä kyllä, se tulee heijastamaan myös lapsiisi. Kuin myös sinun arvosi ja oppisi. Et ilmeisesti kykene ajattelemaan elämää vuosia eteenpäin?

Osaatko ajatella millaisia lapsesi ovat mahdollisesti 10 vuoden päästä ja miten he kohtelevat muita ihmisiä? Osaatko kuvitella miten he menestyvät koulussa ja miten tulevat toimeen yhteiskunnassa?

Sinä juokset helpon rahan perässä. Okei, eiköhän kukin haluaisi tehdä niin, mutta meillä joillakin on sitä itsekunnioitusta ja kunnioitusta muita kohtaan sen verran paljon ettei juokse helpon rahan perässä.
En usko, että siitä miljoonasta nauttisi kuitenkaan, jos se olisi itsemyynnillä hankittua.
Meillä isommat lapset ymmärtävät rahan arvon ja tekevät esim. kotitöitä haluamansa eteen. Meillä lapset kunnioittavat vanhempiaan eivätkä vingu omakseen kaikenmaailman tavaroita. Jos jotain haluavat, tekevät sen asian eteen jotain ennalta sovittua.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22250903]Ei,Milanna,ei. Minun moraalikäsitykseni mukaan se on sama asia. Minut voi sitten luokitella hulluksi. Mutta yritä rakas lapsi ymmärtää,että jokainen ihminen ajattelee näistä asioista eri tavalla. Sinun hintasi voi olla se miljoona,minulla ei sitä hintaa ole. Ja se meille molemmille sallittakoon. Se,että sinä tekisit niin,ei tarkoita sitä että minä tekisin. Vai myisitkö ne lapsesi jos minäkin myisin? Huoraaminen ja paritus on ihmiskauppaa.[/QUOTE]

Huoraminen ei ole ihmiskauppa jos toimit vapaehtoisesti omalla nimellä

[QUOTE="vieras";22250915]Ei kukaan. Totesin vain että en halua heittää omaa elämääni hukkaan sen miljoonan takia,koska MINUN mieheni ei sitä hyväksyisi. Eli MINUN olisi valittava joko nykyinen perheeni tai se panemalla tienattu miljoona. Perhe on mulle koko elämän voima,toivottavasti sinne hautaan asti. Sen takia mun ei tarvitse hetkeäkään miettiä otanko rahat vai perheen ja rakkauden. Sinun miehestäsi en maininnut mitään. Lue oikein.[/QUOTE]

No jos mullakin olisi sama valinta että jooko perhe tai miljoona niin tottakai perhe, mut kun mä tiedän mun mies olisi varmasti suostunut niin siks mielelläni menisin siitä tekemään miljoonasta

[QUOTE="utelias";22250955]Hienoa ettet ole. :hug:
Kävi väkisinkin mielessä, että oletko joutunut turvautumaan tuohon, ja siksi moraalikäsityksesi on niin löyhä.[/QUOTE]

no en mä sellaista pystyy tehdä kuin miljoonasta:D

No jos mullakin olisi sama valinta että jooko perhe tai miljoona niin tottakai perhe, mut kun mä tiedän mun mies olisi varmasti suostunut niin siks mielelläni menisin siitä tekemään miljoonasta

No niin,eli ihmisten tilanteet ovat erilaisia. Teillä niin,meillä näin. Ja vaikka vaakakupissa ei olisikaan perhettä tai avioliittoa,niin mulle tulisi siitä likainen olo. On ihmisiä,joille se olisi piece of cake ja he eläisivät onnellisina elämän loppuun rahoineen päivineen. On myös ihmisiä,jotka alkaisivat inhota itseään tuon asian vuoksi. Jokainen on yksilö,siksi on aika harkitsematonta sanoa että sopivasta summasta seksi on kaikille kauppatavaraa. Palkkamurhaajat tienaavat miljoonia ja tuskin ihmisen tappaminen heitä sen enempää hetkauttaa kun tekevät sitä työkseen,mutta mä en voisi koskaan kuvitella tappavani ihmistä rahasta. Kyllä,kyseessä on eri asia,mutta molemmat ovat mun mielestä moraalikysymyksiä ja siten verrattavissa. Kuka taipuu mihinkin tekoihinmsitä ei voi kukaan muu määritellä kuin henkilö itse. Jokaisella on ne omat rajat.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22250964]Onko sulla muuten akkaa?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

koita ny vaan uskoa että ei kiinnosta sun tyrkytykset.
palsta väittää että mulla on suunnilleen 15-19 akkaa..

Yhteistyössä