Mun mies ota avioeron minusta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kaverilla on asiat hyvin, kun hän saa elää ja hänellä on ihana mies ja tytär. Ja rintakin on, nyt.

Ja sullakin on asiat ihan hyvin. Olet kaunis kasvoista. Sulla on nuoren näköiset kasvot. Niistä tulisi ihan omituiset, jos niihin laitettaisiin jotkut implantit. tai et kai haluaisi, että niitä sahattaisiin? Hui kauhea. Älä ihmeessä pelleile, vaan ole iloinen siitä, minkälainen olet nyt.

En kyllä ihan noin halua:|:xmä haluan pieni leikkaus, mun tutulla tehttiin kans sen ja ihan kivalta näyttää ainakin hänellä:D

En tiiä mitä kaikkea sille on tehtykään, mutta sille kävi just silleen, että jäi jotenki koukkuun siihe hommaan. Aina vähän lisää jotain "pientä"...
Kasvot sillä on ainakin niin kiristelty, että kauniiksi en voi parhaalla tahdollakaan sanoa.
Ja kun ihminen ikääntyy kuitenkin leikkauksista huolimatta, niin sen pitää olla koko ajan nahkaa kiristämässä ja kun sen iho on kuin pareria, näyttää ihan karseelta, kuin repeäisi ihan just..
Huulten päältäkin nahka vedetty niin tiukkaan, että puhuminen juuri onnistuu.. Sitte täytelty ne kiristetyt huulet, joissa ei ole enää mitään muotoa:(

En tiiä mitä kaikkea sille on tehtykään, mutta sille kävi just silleen, että jäi jotenki koukkuun siihe hommaan. Aina vähän lisää jotain "pientä"...
Kasvot sillä on ainakin niin kiristelty, että kauniiksi en voi parhaalla tahdollakaan sanoa.
Ja kun ihminen ikääntyy kuitenkin leikkauksista huolimatta, niin sen pitää olla koko ajan nahkaa kiristämässä ja kun sen iho on kuin pareria, näyttää ihan karseelta, kuin repeäisi ihan just..
Huulten päältäkin nahka vedetty niin tiukkaan, että puhuminen juuri onnistuu.. Sitte täytelty ne kiristetyt huulet, joissa ei ole enää mitään muotoa:(

no tämä on muuten totta:/

anteeks, mutta ihan uteliaisuudesta kun en ole seurannut sun juttujas, mitä sä teet työksesi? Ja missä ois isompi kuva sun naamasta kun ei tosta profiilikuvasta näe muuta kuin että tykkäät näytellä persettäs ym...

[QUOTE="vieras";22291657]anteeks, mutta ihan uteliaisuudesta kun en ole seurannut sun juttujas, mitä sä teet työksesi? Ja missä ois isompi kuva sun naamasta kun ei tosta profiilikuvasta näe muuta kuin että tykkäät näytellä persettäs ym...[/QUOTE]

Olen strippari käyn keikoilla paljon tai oikeasti sen lopetin jo, sekä omistan verkkokaupan ja vaate/hius liikkeen Turussa:)

tässä on jotain vanha kamala, sekä yhdessä kuvassa olen todella paksu synnytykseen jälkeen 6kk, melkein 15 painavampi kuin nyt:D ????@Mail.Ru: jelena lihhatseva : Ja i moi detki:)))

[QUOTE="vieras";22291400]Pikkuhiljaa olen päätymässä siihen, että sun täytyy olla feikki. Kukaan siis ei KUKAAN ihminen voi olla noin äärettömän typerä.[/QUOTE]

samaa mieltä!!

Lapsille varmaan olis kivaa kun äiti tulis naama paketissa kotiin, ja olisivat huolissaan, ja sitten otettais kääreet pois ja siellä olisi vieras naama.. Miehellä kanssa.

Ei kannata, jätä ne leikkaukset niille joilla on syytä.

Yhteistyössä