[QUOTE="vieras";22356620]Mä ymmärrän kyllä ap:n huolen, koska itse joutuisin varmaan ottamaan loparit tuossa tilanteessa. Täällä kommentoivat lähihoitajat sun muut, jotka ovat tottuneet tällaisiin paskatushommiin, mutta ei kaikille "vieraan" ihmisen perseenpyyhintä ole ihan itsestäänselvä ja ok juttu. Itse olen ollut tilanteessa, jossa eräs avustettava henkilö olisi tarvinnut vessatusapua. En suostunut, eikä eräs toinenkaan paikallaollut suostunut, vaan tämän henkilön oli odotettava, että oikea avustajansa saapui paikalle. Minä en vieraiden ihmisten paskoja pyyhi tai pese, enkä myöskään ala kenenkään kuukautissiteitä vaihtamaan. Juu, itsekäs olen , mutta mitäs sitten![/QUOTE]
ei kaikkien tarvi siihen pystyäkään, mut mä en ymmärrä ettei sitä asiakasta nähdä ihmisenä vaan pelkkänä asiakkaana, kuin esineenä josta tullaan palstalle puhumaan noin rumaan sävyyn.
vaikka onkin cp, on silti ihminen ihan kuin kaikki muutkin on. Et sä tulis tänne sun äidistäkään sanomaan että minähän en sen persettä pyyhi.