L
löpsö
Vieras
Miten te kuntoilevat lapselliset ihmiset ehditte harrastaa liikuntaa? Mulla oli heti synnytyksen jälkeen kova hinku salille, jumppaan ja lenkille. Kyllähän sitä ajatuksen tasolla pitäisi löytyä aikaa liikuntaan, mutta käytäntö on sitten vähän eri. Meillä mies on paljon töissä ja olen enimmäkseen kaksin lapsen kanssa. Kyllähän mies on vapaallakin, mutta ne vapaahetket ja päivät tulee jotenkin niin ripotellen ja suunnittelemattomasti, että jotenkin se oma lähteminen on vaan sitten hukkunut kotitöiden ja muiden hommien alle, vaikka mies olisikn kotona. Mummolaan lapsen voisi viedä hoitoon, mutta en jotenkin viitsi jokapäivä lenkin tai jumpan takia viedä, tuntuu että jotenkin pitäisi olla vähän painavempia syitä. Ja sitten tuntuu että jos kerran viikossa pääsee liikkumaan, niin eihän se hyödytä mitään. Raskauskilot karisi mulla heti ilman liikuntaakin, mutta muuten olis kiva saada vähän kuntoa kohotettua ja lihaksia ja kiinteyttä takaisin.
Tuntuu että liikunnan harrastamisen eteen pitäisi nähdä niin kovasti vaivaa, että motivaatio ja liikunnan into siinä ehtii jo kadota.
Tuntuu että liikunnan harrastamisen eteen pitäisi nähdä niin kovasti vaivaa, että motivaatio ja liikunnan into siinä ehtii jo kadota.