L
LLM
Vieras
Pari paukkua koko raskauden aikana ei tee mitään. Mutta en ymmärrä jos juo alkoholia joka viikko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon niin varma että tuo "puhdistus" aiheuttaa "keskenmenon"
Sääliks käy Tuksuu, kun pitää kaikki keinot käyttää et saa olla "lööppijulkkis"...![]()
Hah, palstamammat taas kiillottamassa kruunuaan! Kymmeniä kertoja täälläkin lukenut miten juodaan saunasiidereitä vaikka raskaana ollaan ja se on kaikkien mielestä ihan ok mutta tottakai se on tuomittavaa jos Tuksu niin tekee. Sallikaa mun nauraa!
No ei sitä ikinä tiedä. Enkä minä ole yhtään juonut raskauksien aikana. Ihmetyttää vaan palstan kaksinaismoralismi.Meinaaks, että tässä ketjussa on samat äidit tuomitsemassa alkoholin ja sitten jossakin toisissa ketjuissa sallivat sen? Daa....
Mä itte kerkesin kerran juoda kännin kun en tiennyt olevani raskaana. Kun testi näytti plussaa niin en juonut enää mitään alkoholipitoosta. Kyllä sen verran pitääs pystyä olemaan juomatta. Kun mun käsityksen mukaan sitä turvallista määrää ei tiedetä...miksi siis juoda sitä pariakaan paukkua?
No ei sitä ikinä tiedä. Enkä minä ole yhtään juonut raskauksien aikana. Ihmetyttää vaan palstan kaksinaismoralismi.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22365157:Minusta tuo nainen on niin henkisesti jo tuuliajolla, että melkein toivon, että tää Thaimaan puhdistautuminen olisi yhtä kuin abortti..
Tai sitten Tuskun pitäisi saada oikeasti joku herätys ja se aikuistuis nyt jos koskaan ennen lapsen syntymää![]()
![]()
![]()
http://pics.kuvaton.com/bshit/t1.jpg
Vielläkö joku uskoo että on oikeasti raskaana![]()
Mä olen alusta asti uutisen kuultuani ollut vahvasti sitä mieltä että tää raskaus on taas tuksun julkisuustemppu. Varmasti pian selviää asian oikea laita.