Tukiainen tunnustaa: "Olen välillä ottanut pari paukkua." (vaikka on raskaana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nhnhnh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hah, palstamammat taas kiillottamassa kruunuaan! Kymmeniä kertoja täälläkin lukenut miten juodaan saunasiidereitä vaikka raskaana ollaan ja se on kaikkien mielestä ihan ok mutta tottakai se on tuomittavaa jos Tuksu niin tekee. Sallikaa mun nauraa!

Alkoholi on vahingollisinta alkuraskauden aikana kun alkio käy läpi suuria muutoksia (saa raajat jne.). Jos olisi otettava se lasi viiniä niin ainakaan en ottaisi alkuraskaudessa.

Mä ihmettele tuota puhdistautumismatkaa Thaimaahan. Ei kai vain kyse ole mistään retriitistä missä paastotaan ja puhdistetaan elimistöä yrtein sun muin jutuin. Se kuulostaa musta vielä vaarallisemmalta jutulta kuin nuo paukut, sikiötä ajatellen.

Hah, palstamammat taas kiillottamassa kruunuaan! Kymmeniä kertoja täälläkin lukenut miten juodaan saunasiidereitä vaikka raskaana ollaan ja se on kaikkien mielestä ihan ok mutta tottakai se on tuomittavaa jos Tuksu niin tekee. Sallikaa mun nauraa!

Meinaaks, että tässä ketjussa on samat äidit tuomitsemassa alkoholin ja sitten jossakin toisissa ketjuissa sallivat sen? Daa....

Mä itte kerkesin kerran juoda kännin kun en tiennyt olevani raskaana. Kun testi näytti plussaa niin en juonut enää mitään alkoholipitoosta. Kyllä sen verran pitääs pystyä olemaan juomatta. Kun mun käsityksen mukaan sitä turvallista määrää ei tiedetä...miksi siis juoda sitä pariakaan paukkua?

MInä en ymmärrä, että sitä alkoholia on pakko otettava raskauden aikana ollenkaan. Ehkä pienet määrät ei tee sikiölle haittaa, mutta on se outoa, että se on semmonen pakollinen aine, ettei sitä voi olla käyttämättä vaivasen 9 kuukauden ajan.

Meinaaks, että tässä ketjussa on samat äidit tuomitsemassa alkoholin ja sitten jossakin toisissa ketjuissa sallivat sen? Daa....

Mä itte kerkesin kerran juoda kännin kun en tiennyt olevani raskaana. Kun testi näytti plussaa niin en juonut enää mitään alkoholipitoosta. Kyllä sen verran pitääs pystyä olemaan juomatta. Kun mun käsityksen mukaan sitä turvallista määrää ei tiedetä...miksi siis juoda sitä pariakaan paukkua?
No ei sitä ikinä tiedä. Enkä minä ole yhtään juonut raskauksien aikana. Ihmetyttää vaan palstan kaksinaismoralismi.

Tukiaisen facebook-profiili + seinä on kaikille avoin nykyisin. Sen entinen profiili muka katosi ja teki siis uuden jokin aika sitten ja tätä uutta ei ole salannut. Eli sinne vaan tonkimaan jos kiinnostaa.

Raskaana johanna tuskin on. Ei se muuten vetelisi sushia sushibaarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22365157:
Minusta tuo nainen on niin henkisesti jo tuuliajolla, että melkein toivon, että tää Thaimaan puhdistautuminen olisi yhtä kuin abortti..
Tai sitten Tuskun pitäisi saada oikeasti joku herätys ja se aikuistuis nyt jos koskaan ennen lapsen syntymää :( :( :(

http://pics.kuvaton.com/bshit/t1.jpg

Joo, yhdennäköisyys on huomattava...toi on vähä kun mervi+matti! Ei tosta voi enää sanoa pitäiskö nauraa vai sääliä :(

Pari viikkoa sitten yksi kaveri oli Tuksun kanssa ollut samassa baarissa, ja muija oli siellä örveltänyt totaalisessa kaatokännissä. Juu, pari ottanut... Se on lihonut vain, ja kohta itkee "keskenmenoa". Mä en todellakaan usko tuohon raskauteen. Tai ainakin toivon sydämeni pohjasta että se ei ole raskaana.

Yhteistyössä